قرارگاه ویژه اشتغال فرصتی مناسب برای پروژه‌های بالای ۸۰ درصد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت : قرارگاه ویژه اشتغال فرصتی مناسب برای پروژه‌های بالای ۸۰ درصد است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید عماد شاهرخی به تشکیل قرارگاه ویژه اشتغال در استان‌های زاگرس نشین به عنوان یک فرصت بزرگ اشاره کرد و گفت: در قرارگاه ویژه اشتغال تمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد استان‌های زاگرس نشین به طور ویژه دیده می‌شوند، نکته دیگر اینکه تمام مصوبات قرارگاه در شورای عالی اشتغال مصوب می‌شود.

وی در جلسه بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در بخش کشاورزی اظهار کرد: روز چهارشنبه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه هلدینگ‌های مهم به استان سفر می‌کند، قرار است در این سفر فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، توسعه و تکمیل زنجیره‌های ارزش تولید به منظور جذب سرمایه گذار بخش خصوصی ارائه شود.

به گفته شاهرخی بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای استان‌های کمتر توسعه یافته است، بنابراین باید از همه تلاش خود برای جذب سرمایه‌گذار استفاده کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در سفری که معاون وزیر تعاون به همراه هلدینگ‌های به یکی از استان‌ها داشته به میزان اعتبار مصوبات سفر قول سرمایه‌گذاری دادند.

شاهرخی تاکید کرد: باید تلاش کنیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای ارائه به این هلدینگ‌ها آماده کنیم تا بتوانیم به بهترین نحو
ممکن بهره ببریم.

وی به تشکیل قرارگاه ویژه اشتغال در استان‌های زاگرس نشین به عنوان یک فرصت بزرگ اشاره کرد و گفت: در قرارگاه ویژه اشتغال تمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد استان‌های زاگرس نشین به طور ویژه دیده می‌شوند، نکته دیگر اینکه تمام مصوبات قرارگاه اشتغال در شورای عالی اشتغال مصوب می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه رغبت به سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی بالا است، اظهار کرد: بازدهی بالا، توجیه اقتصادی و اشتغال قابل توجه باعث شده تمایل سرمایه‌گذاری در این بخش بالا باشد، بنابراین با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان گام‌های خوبی برداشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1847516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =