رونمایی از تازه های نشر لرستان در یادواره ۵۰۰ شهید امنیت

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان گفت : تازه های نشر لرستان در یادواره ۵۰۰ شهید دفاع مقدس و امنیت رونمایی می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سرهنگ محسن رشیدی در این خصوص گفت : تازه‌های نشر لرستان در یادواره ۵۰۰ شهید دفاع مقدس و امنیت فراجا استان با حضور سردار احمد رادان فرمانده کل انتظامی رونمایی خواهد شد.

رشیدی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره ۵۰۰ شهید فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: در ابن یادواره از هشت عنوان کتاب با موضوع شهدای ناحیه انتظامی لرستان که با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به چاپ رسیده رونمایی خواهدشد..

وی افزود: عظمت دفاعی شهدای دفاع مقدس برای تمامی آزادیخواهان جهان و مدافعان امنیت. الگو شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: بی‌شک آرامش و آسایش امروزکشور مدیون و مرهون جهاد و فداکاری شهدای است که عشق و ایثار را در مکتب امام حسین (ع) آموخته اند.

وی به روحیه شجاعت و از خودگذشتگی مدافعان امنیت، اشاره کرد و افزود: شهادت مدافعان امنیت مصداق بارزی از شعار «کُل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» است.

سرهنگ رشیدی یادآورشد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا، پیش از آنکه خدمتی به آن عزیزان محسوب شود، خدمتی به خود ما و جامعه بشری است.

وی افزود: وظیفه همه است که با مرور مکرر خاطرات شهیدان و با یادآوری مستمر نام آنان رسالت سنگین و تاریخی خود را فراموش نکنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به برگزاری یادواره ۵۰۰ شهید فرماندهی استان لرستان،اشاره کرد و گفت: این یادواره با حضور سردار رادان، مسئولان استانی، خانواده‌های معزز شهدا و... برگزار خواهدشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =