تبدیل شبکه برق روستای کانیان شهرستان سلماس عاری به کابل‌های خودنگهدار

مدیر توزیع برق سلماس از پایان طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در روستای کانیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اسماعیل عبداللهی از پایان طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در روستای کانیان این شهرستان خبر داد و گفت: از مجموع ۵ هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف مسی واقع در روستای کانیان از توابع شهرستان سلماس، ۱۰۰ درصد شبکه‌های مسی این روستا به طور کامل اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شد و اکنون این روستا عاری از شبکه سیم مسی است.
وی ادامه داد: اجرای طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار در این روستا از ابتدای دی ماه سالجاری آغاز و این پروژه با تلاش و همت پرسنل خدوم مدیریت توزیع برق سلماس و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال کمتر از یکماه به اتمام رسید.
مدیر توزیع برق سلماس اضافه کرد: جابه جایی و مقاوم سازی پایه‌های معابر از جمله اقداماتی می‌باشد که همزمان با اجرای طرح تبدیل و جایگزینی شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در روستای کانیان انجام شد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: به منظورحذف شبکه‌های فرسوده، افزایش ضریب ایمنی شبکه، ایجاد مبلمان شهری و روستایی واستاندارد سازی شبکه برق، پروژه تبدیل شبکه‌های سیم مسی به کابل خودنگهدار در شهرستان سلماس نیز همزمان با سراسر استان درحال اجرا است و روند اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فرسوده سلماس تا پایان سالجاری به صورت جدی در حوزه شهری و روستایی ادامه خواهد داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1863808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =