ورود بیش از ۱.۵ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دولت سیزدهم بیش از یک هزار و پانصد میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و درمانی وارد استان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،غلامعلی حیدری در دوازدهمین گردهمایی مدیران روابط عمومی استان، از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در میزبانی این گردهمایی و همچنین عملکرد مطلوب طی دو سال اخیر در حوزه سلامت استان تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید در ایام طلایی پیش‌رو دستاوردها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خوبی منعکس کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امر روابط عمومی و اطلاع رسانی بسیار مهم است افزود: همه ادارات موظف به پشتیبانی از روابط عمومی هستند و توجه و تقویت روابط عمومی ها مورد تاکید است.

حیدری با تسلیت سالروز شهادت حضرت زینب کبری(س) گفت: روایت "کربلا کربلا می ماند اگر زینب نبود" نشان از اهمیت اطلاع رسانی حضرت زینب(س) درخصوص واقعه کربلا دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون رسالت مهم جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه از وظایف اصلی روابط عمومی هاست که باید با انعکاس عملکرد دولت و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آن را محقق کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: باتوجه به ایام دهه مبارک فجر، دستاوردهای انقلاب اسلامی قبل و بعد از سال ۱۳۵۷ در سطح ملی و استانی در حوزه های مختلف مقایسه و منعکس شود.

وی یادآور شد: روابط عمومی ها خط مقدم جهاد و مجاهدت در امیدآفرینی در جامعه هستند و هم اینک راهبردهای اصلی نظام و دولت، انتخابات است که روابط عمومی ها می توانند با انتشار دستاوردها و امید افرینی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش افرین باشند، مشارکتی که تهدید و تحریم‌های دشمن را ناکام خواهد گذاشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1866101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =