زمانی‌اصل گفت: با هرگونه تخلف برخورد قاطع و قانونی می‌شود و همه نامزدها ملزم به رعایت چارچوب قانونی در تبلیغات انتخاباتی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، یوسف زمانی‌اصل در کارگروه بررسی و نظارت بر روند تبلیغات نامزدهای انتخابات شهرستان اندیمشک اظهار کرد: این کارگروه، نظارت بر روند تبلیغات، تشکیل و فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدها براساس قانون جدید انتخابات را برعهده دارد.

فرماندار اندیمشک افزود: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با مطالعه قانون جدید و عمل به آن، برای برگزاری انتخابات قانونمند و پرشور، همدلی و همراهی کنند.

وی تصریح کرد: تدابیر و تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخابات قانونی، سالم و پرشور اندیشیده شده و تلاش همه مسئولان در برگزاری انتخابات، ایجاد امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری مردم است.

زمانی‌اصل عنوان کرد: در اجرای قانون با هیچکس تعارف نداریم و ملاک عمل ما قانون است و همه باید قانون را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغات رسمی نامزدها ۸ روز قبل از روز ۱۱ اسفند شروع و ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات پایان می‌یابد ادامه داد: با هرگونه تخلف برخورد قاطع و قانونی می‌شود و همه نامزدها ملزم به رعایت چارچوب قانونی در تبلیغات انتخاباتی هستند.

فرماندار اندیمشک خاطر نشان کرد: از همه داوطلبان انتظار می‌رود با تشریح برنامه‌های خود و پرهیز از بداخلاقی با ایجاد فضای پرشور و سالم انتخاباتی بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1868835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =