۵۶٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در حال اجراست

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش از احداث ۵۶٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در مراحل پایانی و تحویل آن ها در آینده‌ای نزدیک خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، امیر سرتیپ سیروس امان‌الهی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش در جمع خبرنگاران گفت: عملیات پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایات این رژیم، تنها گوشه کوچکی از اقدامات بازدارندگی نیروهای مسلح توسط ستاد کل و همه نیروهای نظامی و انتظامی کشوری بود که نشان داد برای دفاع از مرزها با کسب تعارف نداریم.

وی با اشاره به فرارسیدن روز ارتش و برگزاری برنامه‌های مختلف به این مناسبت افزود: فردا /۲۹ فروردین/ رژه نیروهای مسلح در استان‌های تحت پوشش قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش از جمله در شهر ارومیه برگزار خواهدشد.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا و دهها عنوان برنامه دیگر به مناسبت این روز برگزار و یا در روزهای آینده انجام خواهدشد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش در خصوص اقدامات‌ زیرساختی و احداث مساکن مسکونی برای نیروهای ارتش اظهار کرد: ٢٣ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در حال اجراست که در همین راستا مجتمع ١٠۶ واحدی قوشچی در دهه ارتش امسال تحویل کارکنان خواهد شد و عملیات احداث ۵۶٠ واحد مسکن ملی در ارومیه در حال اجراست و در مراحل پایانی قرار دارد و فاز دوم نیز در طرزیلو و در ۷۲۰ واحد اجرایی خواهدشد.

امان‌اللهی همچنین درخصوص واگذاری زمین‌های ارتش گفت: منتظر اجرای کلیه توافقات و موافقتنامه با شورای عالی و مسوولان استانی و شهرستانی در خصوص نحوه واگذاری زمین های ارتش ارومیه هستیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =