ثبت ۶۲۰ هزار جابجایی و سفر در روز تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در روز تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور، ثبت ۶۲۰ هزار جابجایی و سفر در خطوط ۱ و ۲ مترو را داشتیم که رکورد بی‌نظیری است.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مجید نژادحسین در گفتگویی با تقدیر از حضور میلیونی و پرشور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور و جمعی دیگر از شهدای خدمت، اظهارکرد: در این روز شاهد آماده‌باش و خدمات‌رسانی ارکان مختلف مدیریت شهری، به ویژه حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری بودیم‌.

وی با بیان اینکه در یک اقدام مهم و حیاتی، نرده‌های بی‌آرتی خیابان امام‌رضا(ع) شبانه جمع‌آوری و مجدد پس از برگزاری مراسم، نصب شد، گفت: تمام سطوح غیرهمسطح و چاله‌های ایجاد شده در خیابان امام‌رضا(ع) به منظور تسهیل حضور شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع، آسفالت شد.

نژادحسین افزود: همه عزم مدیریت شهری بر برپایی باشکوه و مناسب این مراسم بود که به بهترین و مطلوب‌ترین شکل برگزار گردید.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از ثبت یک رکورد بی‌نظیر در خدمات‌رسانی خطوط یک و دو مترو در روز مراسم تشییع خبرداد و تصریح کرد: در این روز، ۶۲۰ هزار جابجایی مسافر داشتیم که این عدد در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی، ۴۹۰ هزارنفر بوده است.

نژادحسین گفت: در حوزه اتوبوسرانی هم حدود یک هزار دستگاه درگیر خدمات‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =