اولین کارخانه شن و ماسه شهرداری خرم‌آباد راه اندازی می شود

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری خرم‌آباد گفت : شهرداری خرم‌آباد برای اولین بار شهرداری خرم آباد صاحب کارخانه شن و ماسه اختصاصی میشود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری خرم‌آباد برای اولین بار شهرداری خرم آباد صاحب کارخانه شن و ماسه اختصاصی میشود و تیرماه سال جاری کار احداث آن به اتمام میرسد.

رضا خدا مرادی در حاشیه بازدید از کارخانه در حال ساخت شن و ماسه شهرداری خرم‌آباد، اظهار کرد: این کارخانه توسط سازمان عمران شهرداری و با پیگیری شهردار خرم‌آباد و حمایت‌های اعضای شورای شهر در چند ماه اخیر در دستورکار قرار گرفت و با تلاش همکاران، تا به امروز از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار شده است.

وی افزود : در گام‌نخست مجوز بهره‌برداری معدن بطور کامل اخذ گردیده و متعاقبا خرید تجهیزات کارخانه هم انجام شده و احداث اولین کارخانه شن و ماسه شهرداری مرکز استان تا تیرماه امسال نهایی میشود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری خرم‌آباد تصریح کرد: با اشاره به اینکه عایرغم افزایش چشمگیر تولید و پخش آسفالت در ماههای اخیر ، بیان کرد: با داشتن معدن کوهی و راه اندازی کارخانه شن و ماسه برای تامین مصالح مورد نیاز برای آسفالت، شهرداری خرم آباد قادر خواهد بود انقلابی در زمینه آسفالت معابر شهر ایجاد نماید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =