آغاز ثبت نام در جشنواره تعاونی های برتر استان لرستان

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت : با ثبت نام تعاونگران در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر تعاونی های برتر استان معرفی و تجلیل می شوند .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید فرهاد ناصری نیا در جمع خبرنگاران از شروع ثبت نام شرکتهای تعاونی کشور در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر خبر داد و اظهار داشت : مدیران شرکت‌های تعاونی سطح استان برای حضور در رقابت این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir نسبت به بروزرسانی مدارک و مستندات اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنوارۀ ، شناسایی و انتخاب برترین های حوزه تعاون است که با پشتکار و خلاقانه تحولی بر تولید و اشتغال ایجاد کرده اند ، افزود : مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل توسعه و ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری، فرهنگ سازی در کار گروهی و جمعی ، معرفی واحدهای نمونه به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت تعاونگران در توسعه اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم است .

ناصری نیا مهمترین رکن مشارکت مردم در اقتصاد کشور را بخش تعاون عنوان کرد و گفت : ایجاد ، توسعه و حمایت از شرکتهای تعاونی در سطح استان لرستان می تواند نقش مهمی در رونق تولید و معیشت مردم داشته باشد و تعاونی ها می توانند با مشارکت مردم و تجمیع سرمایه های کوچک خود تحول بسیار مهمی در اشتغال و اقتصاد کشور داشته باشند .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطر نشان کرد : ثبت نام در نوزهمین جشنواره تعاونی برتر تا 16 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد و تعاونگران در بخشهای مختلف اقتصادی می توانند در سامانه مذکور مدارک و مستندات مربوطه را بارگذاری و در صورت کسب اطلاعات بیشتر به یکی از ادارات تابعه در سطح استان مراجعه کنند .

وی یاد آور شد : نوزدهیمن جشنواره تعاونی های برتر در سطح استانی و ملی در شهریور ماه امسال برگزار و برترین های حوزه تعاون معرفی و تجلیل می شوند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =