۶ نفر
۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
هتل‌های کیش با گشت نیم‌روزی

اقامتی به یاد ماندنی را با هتل مارینا کیش تجربه کنید. هتل‌هایی که در کیش تاسیس شده‌اند، آرامش را برای مسافران فراهم می‌کنند. گشت نیمروزی سفری کوتاه به دور جزیره است. در این گشت شما با زیبایی‌های خلقت آشنا می‌شوید. هتل مارینا به عنوان یک هتل پنج ستاره شناخته می‌شود.

این هتل زیبا در بهترین لوکیشن جزیره کیش یعنی ساحل مرجان ساخته شده است. ساحل مرجان زیبایی غیر قابل وصفی را به نمایش می‌گذارد. این گشت‌های نیمروزی برای مهمانان با درخواست شخصی تدارک دیده می‌شود. بازدید از جاذبه‌های گردشگری در چند روز متوالی به مدت چند ساعت کوتاه یا نیم روز ادامه پیدا می‌کند تا مسافران زمان کافی برای خرید داشته باشند.

اقامتی رویایی در هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش، هتل پنج ستاره با امکانات کامل است. اقامت و محل اسکان، برای مسافران اهمیت زیادی دارد. با اقامت رویایی در هتل زیبای مارینا، استراحت و آرامش ناب را تجربه خواهید کرد. این هتل زیبا از دو طرف توسط ساحل مرجان احاطه شده است و این امر سبب جذب گردشگران می‌شود.

زمان افتتاح این هتل زیبا در سال ۱۳۸۹ بود. برج‌های دوقلو در اطراف هتل خودنمایی می‌کنند. پس از گذشت ۱۰ سال هتل مارینا به تعمیرات و بازسازی کلی نیاز داشت که با سرعت بالا انجام شد. تفریحات دریایی برنامه‌ای از مسافرت است. خوشبختانه، هتل مارینا ساحل اختصاصی را برای مهمانان فراهم آورده تا بهترین لحظات به یادگار بماند. گشت دریایی، غواصی پاراسل، شاتل و … از نمونه تفریحات کلوپ‌ها در کنار ساحل است.

اقامتگاه مارینا تعداد ۱۹۰ باب اتاق را در اختیار مهمانان عزیز قرار می‌دهد. مکانی که در سفر به عنوان اقامتگاه و هتل در کیش انتخاب می‌کنید، باید ویژگی‌های مورد نظر شما را داشته باشد. اینگونه بهترین سفر را خواهید داشت. کسانی که پیاده‌روی و ورزش را در اولویت زندگی خود قرار می‌دهند، حتی در مسافرت از کوچک‌ترین زمان خود برای ساعت ورزش استفاده می‌کنند. پیاده‌روی تا دریا بسیار کوتاه اما لذت‌بخش است. تماشای خیابان‌های کیش خستگی ندارد و ساعت‌ها تماشای آن کم خواهد بود.

هتل‌های کیش با گشت نیم‌روزی

گشت نیمروزی با اقامت در هتل مارینا کیش

گشت‌وگذار در جزیره زیبای کیش، یکی از ملزومات سفر محسوب می‌شود. جاذبه‌های گردشگری فراوانی در کیش وجود دارند. هر کدام از این مکان‌ها با قدمت و تاریخچه متفاوتی پدید آمده‌اند. در گشت نیمروزی، مکان‌های تاریخی و زیبای جزیره را می‌بینید. ملاقات لیدر گشت در لابی هتل مارینا کیش انجام می‌شود. در ادامه به برخی از جاذه‌های گردشگری کیش اشاره می‌کنیم:

  • کشتی تایتانیک: این کشتی چندین سال گذشته در آب‌های خلیج فارس ایران به گل نشست. به دلیل خارجی بودن این کشتی اجازه خروج و حرکت داده نشد. بر اساس داستان‌های متفاوت سیاسی آن را آتش زدند. به طور کلی، منظره تاریخی و زیبا به هنگام غروب آفتاب را برای شما رقم می‌زند. غروب آفتاب از سمت کشتی یونانی چشم‌انداز بی‌نظیری را نمایان می‌کند و عکاسی آن نقاشی خدا بر صفحه جهان هستی است.
  • گل‌های کاغذی: یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری درخت سبز چند صد ساله و گل‌های کاغذی اطراف آن است. این درخت ارتفاع بسیار زیادی دارد و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. گل‌های بنفش رنگ در اطراف درخت سبز، جلوه بی‌نظیری را خلق می‌کند.
  • پاساژ: مراکز تجاری بزرگ و مشهوری در سطح جزیره وجود دارند که می‌توانید با حضور لیدرهای دلسوز هدایای ارزشمندی را بخرید. سراسر جزیره پاساژهای مختلفی دارد. خرید سوغاتی یا سفر بیزینسی در مراکز تجاری به راحتی انجام می‌شود.

امکانات هتل مارینا کیش

امکانات هتل مارینا کیش، زبانزد گردشگران و مسافران است. امکانات کامل این هتل، برتری را نسبت به اقامتگاه‌های دیگر به روشنی بیان می‌کند. یکی از بهترین ویژگی‌هایی که هتل مارینا دارد، استخر و سونا است. این مورد مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. اغلب کسانی که با هتل‌های پنج ستاره سروکار دارند، هتل مارینا را یکی از بهترین هتل‌های جزیره می‌دانند. از طرفی ورزشکاران، نگرانی زیادی درباره اوقات ورزش و ساعت‌های تمرین خود دارند. هتل مارینا همه دغدغه‌های شما را حل کرده است.

وجود باشگاه بدنسازی در محوطه هتل، منصربه‌فرد بودن آن را ثابت می‌کند. اتاق‌های یک تخته و دوتخته با لول‌های کیفیتی متفاوت، دست مسافر را در انتخاب اتاق باز گذاشته است‌. این امر سبب حفظ حریم شخصی و احترام به نظرات گردشگران می شود. در ادامه به برخی از امکانات بارز این اقامتگاه می‌پردازیم:

  • استخر
  • سونا
  • باشگاه بدنسازی
  • مرکز خرید
  • مرکز بازی کودکان
  • سالن چند منظوره
  • گیم نت
  • تنیس
  • آسانسور
  • کافی نت
  • کپسول آتش نشانی
  • دستگاه واکس زن
  • کافی شاپ
  • رستوران

کلام آخر

هتل مارینا کیش، یکی از بهترین هتل‌های کیش است. این هتل زیبا، هیچ کم و کاستی را به جا نمی‌گذارد. همه کسانی که در آن اقامت داشتند، از سفر دل‌انگیز و لحظات شاد هتل خاطرات زیادی را تعریف می‌کنند. یکی از مهم‌ترین قسمت هتل، رستوران است‌. رستوران دنج و بی‌نظیر آن غذاهای لذیذ را برای سرو تدارک دیده‌اند.

تابلوهای قیمتی و ارزشمند درج شده بر دیوار، اصالت این هتل را نشان می‌دهد. کیفیت منو غذایی و طبخ ایده‌آل غذاها، اشتها را باز می‌کند و گرسنگی را تشدید خواهد کرد. آشپز حرفه‌ای هتل مارینا به صورت ماهرانه غذاهای دریایی و سنتی را تهیه می‌کند. این یک هنر محسوب می‌شود. پس از گشت نیمروزی به دور جزیره، غذاهای خوشمزه، خستگی را از بین می‌راند و انرژی از دست رفته بازمی‌گردد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =