شکوفایی ایده‌های مغفول مانده بانوان در رویداد کارآفرینی «تاک»

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: اولین رویداد کارآفرینی «تاک» در کردستان با هدف توسعه و پیشرفت ایده‌های بانوان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی‌اکبر عبدالملکی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج ، در اولین رویداد کارآفرینی «تاک» که به همت اتاق بازرگانی سنندج برگزار شد، گفت: بنیاد توسعه و پیشرفت در کردستان باید راه‌اندازی شود و برگزاری رویداد کارآفرینی تاک هم در راستای توسعه این تفکر رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۲ عامل توسعه در استان کردستان شناسایی شده که تا کنون هشت مورد از این عوامل اجرایی شده است، افزود: در مسیر توسعه و پیشرفت نواقص و موانعی وجود دارد که بخش خصوصی هم از این امر مستثنی نیست، اما باید کوشید که با رفع این نواقص قدم در راه توسعه گذاشت و مشکلات کردستان را احصا کرد.

سیدکمال حسینی، رییس خانه صنعت و معدن و تجارت استان کردستان در ادامه این رویداد، هدف از برگزاری این رویداد را شکوفایی ایده‌ها و استعدادهای بانوانی است که طی سال‌ها، مغفول مانده ذکر و اظهار کرد: فرهنگ‌سازی با هدف امیدآفرینی از مهم‌ترین رسالت‌های اتاق بازرگانی در استان کردستان است.

ریحانی‌فرد، نماینده کمیته فنی رویداد اظهار کرد: این رویداد به همت مرکز رشد بانوان کارآفرین اتاق بازرگانی برگزارشده و تاکنون بیش از ۲۶۰ ایده به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از داوری، ۲۰۰ ایده پذیرش نهایی شده و امروز در قالب ۴۱ تیم به رقابت می‌پردازند، افزود: در پایان این رویداد ۹ تیم توسط هیئت داوران انتخاب می‌شوند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1918465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =