برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلین امنیت روانی مردم در انتخابات 

حجت الاسلام حسینی از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در شعب دادسرا و محاکم استان خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حجت الاسلام حسینی رئیس کل دادگستری استان در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی، ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر، اظهار کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات پیش رو باید حماسه ای باشد که تکمیل کننده بدرقه باشکوه شهید جمهور و شهدای خدمت باشد.

وی بر لزوم آشنایی دست اندرکاران انتخابات با مواد قانون انتخابات تاکید کرد و افزود :شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان تشکیل شده و با این دسته از جرایم و تخلفات بصورت قاطع برخورد می شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: امنیت روانی مردم مورد تاکید دستگاه قضایی است و در این راستا باید فضای مجازی بصورت مستمر رصد و پایش شود و ضروری است تا دادستانهای حوزه های قضایی استان و ضابطین انتظامی با هنجارشکنان و مخلین امنیت روانی و افرادی که اقدام به تخریب کاندیداها و یا دستاوردهای نظام می کنند بصورت قاطع برخورد نمایند.

حجت الاسلام حسینی بازرس کل استان را مکلف کرد تا ضمن نظارت دقیق و مستمر در ایام انتخابات با هر گونه استفاده از اموال دولتی و عمومی له یا علیه نامزدهای انتخابات برخورد شود و تاکید کرد :مدیران کل ادارات اجرایی ، فرمانداران ، روسای ادارات استان و شهرستانها و ائمه جمعه و جماعات بهیچ وجه حق ورود به جریان انتخابات له یا علیه کاندیداها را ندارند.
رئیس کل دادگستری استان کردستان ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور مردم در انتخابات ، اقتدار نظام جمهوری اسلامی یکبار دیگر به جهانیان ثابت شود.

در این جلسه اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده پرداختند.

۴۶

کد خبر 1921368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =