۲۳ نفر
۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
در مذمت تقاضاهای فانتزی از پزشکیان

مسعود پزشکیان دشمن کم ندارد. شاید تا به امروز هیچ رئیس جمهوری در سرزمین ما به اندازه او دشمن نداشته. دشمنان قسم خورده ای که حتی برای حفظ ظاهر لحظه ای سکوت نکردند. لااقل نگذاشتند یکی دو روز بگذرد و بعد دشمانی هایشان را آشکار کنند. از همان روز اول که نه از همان ساعتی که پزشکیان به عنوان پیروز انتخابات اعلام شد دشمنی ها و دشنام ها آغاز شد. تهمت ها و تهدیدها باریدن گرفت. البته جای تعجبی هم نداشت و ندارد.

اقتضایِ طبیعتِ دشمن، دشمنی است. نمی توان از کسی که روز اول انتخابات پزشکیان و هوادارانش را جبهه کفر خوانده توقع دوستی داشت. آن ها تا می توانند چوب لای چرخ دولت می گذارند و به بهای نابودی این سرزمین هم که شده سعی می کنند تاوان این انتخاب را از من و شما بگیرند. اما این وسط دوستانی را که به صرف یک رای ناقابل که در صندوق رای ریخته اند و یا چهارتا توئیتی که زده اند، تقاضاهای نامعقول دارند کجای دلمان بگذاریم؟ یکی نامه سرگشاده می نویسد. دیگری بیانیه صادر می کند. آن یکی شرط و شروط می گذارد. این وسط یکی هم تهدید می کند که اگر چنین نکنی و چنان، رایم را پس می گیرم. خیلی هم خوب است اما کمی هم مراعات حال مردی را کنید که این همه دشمن قسم خورده دارد. دشمنانی که منتظرند به سهو یا به عمد کوچک ترین لغزشی از رئیس جمهور سر بزند تا او را به صلابه بکشند. پزشکیان مردی است فروتن و متواضع اما این باعث نمی شود عده ای خیلی زود با او پسرخاله و دخترخاله شوند و فانتزی های سیاسی شان را از او تقاضا کنند و گزک بدهند دست مشتی آدم عصبانی تا کینه های دیرینشان را بالا بیاورند.

من واقعا نمی فهمم خانم ابتکار را. مگر می شود آدمی با آن سابقه و این سن و سال، آن قدر هیجانی بشود که پیشنهاد «دختراولی» بدهد؟ و اصلا هم به این فکر نکند مردمی که از تورم و تحریم و نابسامانی های اجتماعی و تشتت سیاسی به جان آمده اند حالشان از این حرف ها بهم می خورد؟ یا آن دوستی که فکر می کند مملکت خاله بازی است و می نویسد: «پزشکیان کاندیدای جبهه اصلاحات بود و با تلاش همین جریان رئیس جمهور شد. لذا فکر می کنم این که سرکار خانم آذرمنصوری متصدی پست معاون اول باشد امری بسیار طبیعی است». کشته مرده این نتیجه گیری فیلسوفانه هستم که:‌امری بسیار طبیعی است! فرض این که مقدمه جمله درست باشد این چه نتیجه ای است؟ اگر می گفت خانم آذرمنصوری جدای از این که دبیرکل جبهه اصلاحات است زن بسیار مدیر و مدبری است پس برای پست معاون اولی مناسب است یک چیزی اما این که چون پزشکیان کاندیدای جبهه اصلاحات بوده و خانم منصوری هم در جبهه اصلاحات وظیفه مهمی را عهده دار است پس باید معاون اول شود مضحک است. سهم خواهی آن هم در ابتدایی ترین شکل آن است. تازه اگر به جای سهم خواهی بگوییم باج گیری چندان هم به خطا نرفته ایم. خوب است محمد فاضلی ماجرای مجاهدین شنبه را به همه یادآوری کرد تا بدانیم هیچ حزب و گروه خاصی پزشکیان را بر سر کار نیاورد و اگر نبود مهر و معرفت مردم خسته و زخم خورده ای که این بار هم به ندای دلشان گوش دادند و بی اعتنا به دروغ های دلواپسان متحجر داخلی و عربده کشی های اپوزسیون مشنگ خارجی پای صندوق های رای آمدند، امروز مسعود پزشکیان درست مثل قالیباف یک بازنده تمام عیار بود. پس حد و حدود خود را بدانیم و اگر نمی توانیم یار شاطر باشیم دست کم بارخاطر نشویم.

کد خبر 1930251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 49
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    77 5
    مثل همیشه خوب و دقیق احسنت
    • ساختار قدرت یا کبابی قدرت !!!؟؟؟؟؟ IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      8 4
      واقعا آدم میمونه از این همه اظهار فضل متاسفانه هنوز عده ای در خیال نقش رخ یار به سر می‌برن و بوی کباب به مشامشان رسیده غافل از اینکه طبق معمول خر داغ می‌کنند جناب جواد آقا موسوی و همچنین ممد آقا مهاجری و بقیه هم فکران لطفا ابتدا ساختار قدرت را در کشورهای به شدت عقب مانده و با اقتصاد ورشکسته مانند ایران بشناسید و بعد برای یار خیالی حجله عروس تدارک ببنید تا موقعی که نظامیان چه لباس شخصی وچه غیر شخصی در سیاست دخالت می‌کنند و کشور به صورت پادگانی اداره می‌شود آمدن یا نیامدن امثال پزشکیان تاثیری بر احوالات نخواهد داشت به قول معروف آش همان آش است و کاسه همان پزشکیان که هیچ گنده تر از پزشکیان هم نمی‌تواند در این مملکت پادگانی کاری کند بگذریم که اوهم خود جزئی از این نظامیان است و انتخابات هم حکم خروس قندی برای امثال شما دارد پس کمی آهسته تر بگازید به قول شاعر من مست و تو دیوانه مارا که برد خانه صد بار به تو گفتم کم خور دو سه پیمانه .. پایان .
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    19 72
    اولا بازنده تمام عیار که جلیلی بود یقینا، اما انقد از قالیباف می‌ترسن یه عده که می‌خوان مرگ سیاسیش رو جلو بندازن. در صورتی که جلیلی اصلا حیات سیاسی نداره که قرار باشه بمیره. ثانیا رییس جمهوری که بیشترین دشمنی رو داشت الان زیر خاکه. از اون هم انقدر میترسیدید که هنوز از مرگش شادید. ثالثا اصلاح‌طلبان همیشه همین بودن. فانتزی بازایی که وقتی به قدرت میرسن آب از دهنشون اویزون میشه و حتی اندازه رادیکالای راست هم بلد نیستن فیلم بازی کنن و ظاهر رو حفظ!
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    35 26
    یعنی چه که هیچ حزب و گروهی پزشکیان را بر سر کار نیاورد؟ حمایت تمام قد جریان اصلاحات و اعتدال از او به این نتیجه منتج شد.
    • US ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      33 1
      با احترام به احزاب باید گفت اون احزاب بدون رای مردم هیچ ارزشی ندارند. همانطور که دکتر پزشکیان گفت، هر شهروند یک ستاد! مردم بودند که تصمیم به مشارکت گرفتند و حتی برخی اطرافیان خود را مجاب به مشارکت کردند. پزشکیان به خاطر رای اکثریت مردم شرکت کننده در انتخابات رئیس جمهور شد نه به خاطر احزاب! تازه اگر بخواهیم از شخصیت ها نام ببریم، دکتر ظریف و آذری جهرمی و تعدادی از جامعه شناسان و اساتید دلسوز نقش قابل توجهی روی دعوت از قشر خاکستری برای شرکت در انتخابات داشتند نه فلان حزب! آقای پزشکیان رئیس جمهور همه مردم شامل افرادی که مشارکت نداشتند هست و ماموریت او تغییر ریل کشور به سمت آینده ای امیدوارکننده! کسی حق ندارد به خاطر رای مردم سهم خواهی کند!
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    37 3
    عالی و منطقی.
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    27 3
    آفرین….
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    38 4
    مثل همیشه بجا و باحساب. قلمتان مستدام.
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    33 4
    درود کلا اینار همه چی برا دولت دکتر پزشکیان غریبانه هست!! مثه شروع دولت در آغاز محرم! آقا اباعبدالله حسین (ع) انشالله یارو یاورش باشد. اما برا ما مردمم اینبار یه طوری غریب هست. و مثه قبل نیست!
  • عرشیا IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    60 12
    وقتی این لجن پراکنی ها و ناسزا ها و توهین‌های بی‌شرمانه جلیلی چیها نسبت به دکتر پزشکیان را می‌بینم میفهمم که چه انتخاب درستی کردند مردم شریف ایران زمین ،تا باد چنین بادا .....
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    35 2
    راحت تر صحبت کنید. به جای فانتزی باید گفت لوس بازی. سطح نگرانی و دغدغه ها و توقعات مردم غرق در مشکلات چی هست و سطح نگرانی و دغدغه های خانم ابتکار چی هست؟!! کاش در مناظرات که اشاره به حمله به سفارت انگلیس و عربستان شد در جواب یادی از دلاوری های ایشان هم در خصوص سفارت آمریکا میشد.
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    54 4
    خانم ابتکار خیلی تلاش میکنن خودشون را نماینده زنان ایران و فعال حوزه حقوق زنان معرفی کنند. ولی جامعه هیچ وقت چنین رسمیتی به ایشان نمیدهد. دلیلش هم اینه که ایشان کسی است که از دل قدرت بیرون آمده نه از دل مردم، آن هم به واسطه قضیه حمله به سفارت آمریکا که مردم بیچاره نزدیک نیم قرن هست که دارن به خاطرش تاوان پس میدهند، ولی کسانی که از دیوارش بالا رفتند دارند با کسب پست های کلیدی حکومتی نیم قرن هست که نون این کار را میخورن!
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    40 4
    به نظرم خانم ابتکار یکی از همان «مجاهدین شنبه» است که از فردای روز انتخابات برای کسب معاونت امور زنان چادر را به کمر بسته است. یه سوال ایشان در پاییز سال 1401 دقیقا کجا بودند؟! من که یادم نمیاد صدایی از ایشان در حمایت ااز زنان در آن روزهای سخت شنیده باشم.
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    34 2
    اگر خانم ابتکار برای بازگشت به پاستور در همان قامت معاونت امور زنان تلاش میکنند، باید قبلش بگویند در همان سالهایی که معاونت زنان را به عهده داشتند دقیقا دستاورد عملی و قابل لمس شون برای زنان چی بوده که الان بخواهند ادامه دهند.
  • استان بوشهر IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    30 1
    آقای موسوی از من و خیلی از ما ها که رای دادیم اصلا بلد نیستیم اسلاح طلب و اسول گرا و معتدل بودن هوا و این چیزا چیه. همه ی قاطبه ی مردم یک فرصتی پیش روی شخصیت نجیب و صادق و پرتلاش و روشن و دارای سوابق متقن آقای پزشکیان رای دادن. علت قهر ملت با حکومت و دولت ها و رای این هست که مردم را مصادره میکنند. از زبان مردم حرف میزنند در صورتی که صدای مردم‌نشنیدند. همه شما ها که اون بالا تشریف دارید بهتون تذکر میدم و حضرتعالی اقای موسوی شما هم بهشون بگید ،اون قصه ها و لالایی های که قبلا می خواندید که همه ی ما توی یک کشتی هستیم و ایران حرم است و از این مدل ژست ها برای همراهی ساختن ایران برای منافع خودتون . امروز میدان عمل شما به همین واژه های قلمبه سلمبه هست . هیچ کس حتی خود مردم هم حق ندارند این صدای مردم برای ایران را مصادره کنند وگرنه ۴سال دیگه بد تاوانی پس خواهیم داد. من ادم بی سواد و کارگرم اینو میدونم که چه عظمت مالی و منابعی و انسانی و جغرافیای ایران دارد . لطفن بجای منفعت طلبی به فکر ساختن این کشور باشید.
  • علی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    21 1
    الان یه وضعی شده مردم موندن چی باید از رییس جمهور بخوان ! امیدوارم ب چند تا سخنرانی قشنگ محدود نشه دوران 4 ساله یا8 ساله ایشون و تو عمل تغییراتی ایجاد کنن به یکی از معدود وعده هایی ک دادن اگر عمل کنن کافیه اینکه اگر مثل تجربه های قبل ،چوب بای چرخ کار دولت گذاشتن با مردم درمیون بذارن و اگر دیدن نمیزارن کار کنن استعفا بدن تا این قطره های آخر اعتماد مردم از بین نره
    • فرزانه IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      1 2
      همه ی کاندیداها تو دوران انتخابات به این موضوع اعتراف کردند که رئیس‌جمهور به اندازه کافی اختیارات داره واینکه اصلاح طلبا همیشه در پایان دوره ریاست جمهوریشون میگن نذاشتند ما کارکنیم از بی‌عرضه گی خودشونه واینکه دلسوز مردم نیستند وگرنه رییس جمهور با اون همه اختیارو دم و دستگاهی که زیر دستشه نباید دم از نگذاشتند و نمیشود بزنه .التماس اندکی تفکر
  • قمصری IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    28 4
    انشاله اقای پزشکیان به حرفها و قول هایی که داده عمل کند استفاده از کارشناسان نخبه برای پیشرفت کشور
  • حسین IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    23 1
    سلام یه سوال خیلی مهم دارم چرا این اتفاق ها فقط در ایران میوفته چرا تو قطر این برنامه ها اتفاق نمیوفته
  • ناشناس IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    21 8
    اکثریت مردم هم تماشاگر نشستن تا ببینن مدعیان اصلاحات و متحجران پایداری چگونه مملکت رو از این ویران تر میکنن تا در زمان مناسب جواب تمام این دشمنان وطن و ملت رو مثل شیری که در کمین هست بدهند
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      10 9
      اینجا فقط طرفدار رضا ربع پهلوی کم بود که خدا رو شکر پیدا شد
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    14 1
    عالی
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    14 1
    بسیار عالی بود
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    33 2
    این خانم ابتکار همونی هستش که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفت و الان فرزندانش در آمریکا زندگی میکنن ،این همه گرفتاری برای مردم درست کردن حالا نشستن تز میدن ،آقای پزشکیان حواست به همین افراد اطرافت باشه که بیچارت نکنن،هر چه سریعتر ازشون فاصله بگیر .
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      3 0
      همون آمریکا هم مسخره کرده مردم ایران رو .از یک طرف مقامات ایرانی رو تحریم میکنن از طرف دیگه به خانواده هاشون ویزا و گرین کارت میدن.
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    24 3
    دو کلمه حرف حساب! خداوند عمر با عزت به شما بده.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    21 3
    واقعیت اینه که مسعود پزشکیان تمام قولهایی که داد و جذابم بودند و شاید با همون قولها هم سه میلیون بیشتر از سعید جلیلی رای آورد تو این کشور خط قرمزهای آشکار حساب میشن.حداقل میدونیم یه جریانهای تندرو و البته پرنفوذی قولهایی مثل کوتاه آمدن جلوی بی حجابی و رفع فیلترینگ و احیای برجام رو عین گناه کبیره میدونن.به نظر من ناراحتی این جریانها از باخت نتیجه انتخابات خیلی زود تموم شد و از این به بعد با انگیزه و با روحیه بالا تمام تلاششون و خواهند کرد که این قولها اجرا نشه و البته بزرگترین هدفشون تک دوره ای کردن پزشکیانه.کار پزشکیان خیلی سخته.بارها تو این کشور مبارزات جناحی به قیمت لطمه زدن به منافع ملی و گرفتار کردن مردم تو معیشت و زندگی روزمره شون برای بدنام کردن جناح مقابل صورت گرفته و فقط و فقط مردم بازنده این جنگهای سیاسی بودن.و چون مجازاتی برای اینجور خیانتها تو کشور ما اصلا دیده نشده با خیال راحت و بدون هیچ ترس و نگرانی این تسویه حسابهای سیاسی همچنان به قیمت بدبخت کردن بیشتر مردم ادامه خواهد داشت.
  • مقاوم IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    7 18
    عبدالجواد با این که ازت بدم میاد ولی جدیدا داری خوب مینویسی
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    18 4
    دمت گرم آقا سید.به گمان من اگر کسی به دکتر پزشکیان صدمه بزند همین مجاهدان شنبه خواهند بود نه پایداری چی ها.
  • ایرانی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    16 2
    احسنت مثل همیشه درست گفتی
  • ایرانی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    21 0
    لطفاً یک مطلب هم راجب همین خانمی که از خودش ویدیو گرفته و گفته کسانی که با قر دادن به پزشکیان رای دادید اگر وضع مملکت بدتر شد غر نزنید قر بدید و ....
  • GR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    28 4
    مردم حتی با مشارکت حداقلی باز تفکرات تندرو امثال جلیلی رو پس زدن! مردم براشون سوال که این همه کشور مسلمان در دنیا داریم و چرا فقط شما به زور قصد دارین مردم رو محجبه کنید! مردم سوال دارن چرا آقای پناهیان که هر روز دم از ساده زیستی امام علی می زند در حال حاضر در سعادت آباد زندگی می کند!
  • فرزاد IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    19 2
    احسنت چه قدر آقای موسوی منطقی می نویسند الان باید تنها کار ی که بکنیم احیای شوق و زندگی در مردم باشد
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    19 0
    بیچاره مردم که باید خواسته های به حق و ابتدایی شون رو تو بازی دوست و دشمن شما ها فراموش کنن....مملکت داری با تعارف و بفرما نمیشه...مسایل شخصی و حزبی آقایون ارتباطی به مردم نداره....
  • توحید IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    13 2
    سطح تفکرات خیلی از اصلاح طلبان متاسفانه در این حیطه می باشد مثل اقدامات و تحرکات اعضای شورای اسلامی تهران در دوره قبل که به جای پیگیری مطالبات عموم مردم دست به اقداماتی پیش پاافتاده مثل تغییر بدون دلیل نام خیابانهای تهران می زدند که در اولویت هزارم مردم هم نمی باشد و نمونه این کارها زیاد هست
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    5 13
    اولا که قومگرایی و اقلیت مذهبی گرایی شد منبع رای پزشکیان ولی ایشان اولین و بیشترین مشکل را با اصلاحات چیان پر توقع و پرافاده خواهد داشت
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    5 0
    قلمت طلا
  • کور اوقلی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    4 16
    سلام.اقاب موسوب شما اهل ذسانه چذا خماره دبگران را عق مانده فرض میکنید.چرا به بنده که دانشجوی دکترای حقوق هستم پ به جبهه اصولگرایی رای دادم متحجر میگویی.خطاب شما به نامزدهای جبهه اصولگرا یی نیست بلکه کل طرفداران انان را هم متحجر دانسته اید؛ بابددردادگاهذعادل ثتبت بکنی که کتحجریم،اقای موسوی.فردا در دادسرای رسانه علیه شما شکایت خواهم کرد.
  • فریاد IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    8 1
    هر چی تشویقه، کمه برای نگارنده این سطور
  • محمد عظیمی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    5 4
    سلام حرف های خوبی است آقا سيد. اقای پزشکیان فقط به لطف خدای متعال و عنايت آقا امام‌ زمان علیه السلام عجل الله تعالی فرجه الشریف رأی آورد و ان شاالله با ادامه مدد ایشان موفق خواهد شد. اقا سيد عبدالجواد ایام عزتتان مستدام و قلمتان حق نویس ان شاالله
  • کمالی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    7 0
    چون نیک بنگری همه تزویر میکنند غالبا دنبال یه جور منفعتن
  • کمالی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    8 7
    در دوران خاتمی و روحانی به مرور بخشی از خواسته های جامعه رسیدیم ، در دورا ن پزشکیان هم حتما بخش دیگر تامین میشه . کشور ایرادهای فراوانی داره و قدرت رئیس جمهور محدوده
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    0 7
    طرفداران خوشحال پزشکیان کامنتهای خودشون را به خاطر بسپارند که بعدا کار به افتضاح کشید نگویند ما نبودیم.خانمهایی که رای دادن حجابشون را فعلا سفت تر کنند چون وقتی افتادن توی ون پزشکیان کاری براشون نمیتونه بکنه
  • حرف حق IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    4 2
    آهان حالا که رای آورد دیگه وعده و وعید ها رفت کنار و بهانه گیری همیشگی مثل هشت سال دولت روحانی شروع شد که نمیذارن کار کنیم و نمیشه کار کرد حداقل میذاشتن دولت جدید بیاد سرکار بعد شروع کنید
  • دکترای نهضت IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    6 3
    در پاسخ به کامنت کاربر 17:59 کور اوقلی،که با این سطح سواد عقده دکترای حقوق بودن دارد عرض کنم به جای شکایت از این و آن،بهتر است ابتدا در کلاس های نهضت سوادآموزی بزرگسالان ثبت نام بفرمائید تا پس از اخذ مدرک دکترا از نهضت سوادآموزی در مراجعه به دادگاه بلد باشید اسم و فامیل خودتان را پای برگه بنویسید و امضاء کنید تا نیازی به انگشت زدن،مُهر اسم و امضاء بی سوادان نداشته باشید!در عجبم با این سطح سواد بالایی که دارید چگونه هنوز موفق به دریافت مدرک دکترای خود نشده اید!در آخر هم اگر خواستید شکایت کنید حتماً با یک بزرگتر با سواد به دادگاه مراجعه کنید!!!
  • بی نام IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    5 3
    مگر این آقایان اولین بار است که پست می گیرند چهل وپنج سال است که وزیرو وکیل بوده اند ، کار خاص و بدیعی از آنها دیده اید؟
  • ‌مریم IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    3 2
    کسی از زاکانی و قاضی‌زاده خبر نداره؟؟؟؟؟ 🤣🤣🤣
  • سید IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 0
    احسنت
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    0 0
    هیچ نیازی برای چوب لای چرخ گداشتن نیست .. خود شما چوب لای چرخ هستید ...