۰ نفر
۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۲

همزمان با سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پنج محصول فرهنگی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای عرضه در مدارس، دانشگاه‌ها و اماکن فرهنگی تهران تولید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با این ایام خجسته و با هدف آماده‌سازی فضای پایتخت پنج محصول فرهنگی شامل دو مجموعه نمایشگاهی به شمارگان سه هزار و پانصد مجموعه، یک بنر نقاشی ویژه مدارس، فلش کارت «پا به پای باران» و هفت پوستر تولید شده است.

مجموعه‌های نمایشگاهی شامل مجموعه نمایشگاهی «رسم نسیم» ویژه مدارس راهنمایی به شمارگان 1500 نسخه و مجموعه «فتح در غربت» ویژه دبیرستان‌های پایتخت به شمارگان 2000 نسخه است که در سطح مدارس شهر تهران توزیع می‌شود.

«داستان ریان» نیز که شامل یک بنر هشت متری با موضوع داستانی از زندگی امام هشتم پیرامون توجه ایشان به کودکان است به شمارگان 1000 نسخه برای توزیع در مدارس ابتدایی آماده و عرضه می‌شود. همچنین فلش کارت «پابه پای باران» حاوی تعدادی کارت مزین به کلام امام رضا (ع) است و برای توزیع در دانشگاه ها آماده شده است.

هفت مدل پوستر با تصاویر و عکس هایی از اساتیدی چون استاد نجابتی، استاد عجمی و استاد اسکندری به تعداد 21 هزار نسخه جهت توزیع در اماکن مذهبی و فرهنگی تهیه شده است.

مدیریت‌های فرهنگی هنری مناطق 22گانه شامل فرهنگسراها و خانه های فرهنگ، این محصولات را در محل های مورد نظرتوزیع می‌کنند.

کد خبر 101204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =