علی سعیدلو باری دیگر از تصمیمش برای تشکیل کمیته یافتن جایگزین قطبی دفاع کرد.

او که صبح جمعه مهمان برنامه ورزش و مردم شبکه اول بود درباره جنجال هایی که طرح این موضوع در محافل فوتبالی به راه انداخته است ، گفت:« به عکس کسانی که از این موضوع انتقاد می کنند معتقدم الان بهترین زمان برای چنین اقدامی است. افشین قطبی به خوبی می داند که ما تا پایان جام ملتها که او با تیم ملی قرارداد دارد از تیمش و فعالیتش دفاع می کنیم اما فوتبال ایرانباید برای آینده اش هم برنامه ریزی کند و اگر به هر دلیلی دو طرف خواستند که به همکاری شان ادامه ندهند ، چند ماه از دست نرود. »

سعیدلو در بخشی دیگر از مصاحبه درباره همکاری با کفاشیان و رضایت از او در مقام رئیس فدراسیون فوتبال گفت:« من با هر کدام از روسایی که همکاری ام را با آنها ادامه می دهم راضی هستم . امیدوارم که خدا هم از آقای کفاشیان راضی باشد.»

رئیس سازمان ورزش همچنین با تحسین عملکرد تیم ملی فوتسال ایران گفت:« همین که این تیم حالا در جمع 4 تیم برتر دنیاست افتخاری برای ما محسوب می شود اما آقای شمس قبل از رفتن به من گفتند حتما دوم می شویم که گفتم چرا دوم باید قهرمان باشید ! او گفت فعلا این دومی را قول می دهم که اگر انشاالله قهرمان شدیم ، شیرینی اش بیشتر باشد.»»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 102219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =