تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم قم از صبح امروز به صورت خودجوش در مقابل حسینیه امام خمینی (ره)، محل استقرار مقام معظم رهبری برای بدرقه‌ی ایشان حضور یافته‌اند.

به گزارش ایسنا، رهبر معظم انقلاب 27 مهرماه و برای انجام سفری ده روزه به شهر قم سفر کرده بودند. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر خود به استان قم علاوه بر سخنرانی در جمع استقبال کنندگان و اقشار مختلف مردم، با خانواده‌های شهدا، ایثارگران، روحانیون و طلاب حوزه‌ی علمیه قم، بسیجیان، دانشجویان و جوانان استان، طلاب غیر ایرانی حوزه‌ی علمیه قم و مسئولان اجرایی و کارگزاران استان دیدار و در جمع آنان به ایراد سخنرانی پرداختند. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این سفر علاوه بر دیدارهای عمومی با اقشار مختلف مردم با اعضاء جامعه‌ی مدرسین حوزه‌ی علمیه قم، شورای عالی مدیریت حوزه‌های علمیه، اساتید موسسه علمی و پژوهشی امام خمینی(ره) و همچنین نخبگان حوزوی قم دیدار و گفت‌وگو کردند. 

در سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم آیات عظام جوادی آملی، مکارم شیرازی، نوری همدانی، صافی گلپایگانی، سبحانی و شبیری زنجانی از مراجع تقلید با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند. 

بازدید سرزده‌ مقام معظم رهبری از خانواده‌های سه شهید قم و نیز قرائت فاتحه بر مزار شهدا در گلزار شهدای این شهر و نیز آرامگاه شیخان از دیگر برنامه‌های سفر مقام معظم رهبری به قم بود. 

مقام معظم رهبری در پایان دهمین روز سفر به قم، تا ساعاتی دیگر این شهر را ترک خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 103825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =