اکثر شرکت کنندگان در نظر سنجی خبرآنلاین معتقدند ناقص بودن لایحه دولت و ترس احمدی نژاد از فضای انتقادی مجلس علت اصلی تعلل در ارایه لایحه طرح تحول اقتصادی است.

گروه اقتصاد: بیش از 65 درصد مخاطبان خبرآنلاین معتقدند، ترس دولت از فضای انتقادی مجلس و ناقص بودن لایحه دولت علت اصلی حضور نیافتن محمود احمدی نژاد در مجلس برای دفاع از تصویب و اجرای طرح تحول اقتصادی بوده است.
بر پایه نتایج نظر سنجی خبرآنلاین، 32.81 درصد از مردم بر این باورند که ترس محمود احمدی نژاد از فضای انتقادی مجلس علت اصلی حضور نیافتن او در مجلس برای دفاع از طرح تحول اقتصادی بوده است. این بدان معناست که حدود 30 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی رییس جمهوری را انتقادپذیر تشخیص نداده اند.
همچنین 32.81 درصد از مخاطبان ناقص بودن لایحه دولت را دلیل اصلی انصراف محمود احمدی نژاد از حضور در مجلس دانسته اند.
بر این اساس حدود یک سوم مردم لایحه دولت را فاقد چارچوب کارشناسی و اجرایی برای ارایه به مجلس تشخیص داده اند.
البته 26.56 درصد نیز معتقدند مصلحت اندیشی توصیه مقامات ارشد نظام به رییس جمهوری برای تدبیر بیشتر در خصوص طرح تحول اقتصاد سبب انصراف احمدی نژاد از حضور در مجلس شده است.
همچنین 7.81 درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی نیز بر این باورند که دولت عزم جدی برای اجرای طرح تحول اقتصادی ندارد و حاکمیت نگاه سیاسی و تبلیغی بر آن موجب شده تا دولت نهم خیلی در دفاع از طرح تحول در مجلس مصمم نباشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =