۰ نفر
۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۵:۲۰

مرد تبهکار که تحت عنوان مأمور پلیس سرقت و کلاهبرداری می‌کرد، هنگام زورگیری از زن جوانی دستگیر شد.

روزنامه ایران در این باره نوشت:

حدود یک ماه قبل مردی به اداره آگاهی رشت رفت و به مأموران گفت: «دیروز مردی که لباس پلیس به تن داشت وارد مغازه‌ام شد و حدود 30 هزار تومان خرید کرد اما هنگام پرداخت پول گفت که یک تراول چک 100 هزار تومانی دارد که داخل ماشین است. بنابراین ابتدا 70 هزار تومان بقیه پول و اجناس را گرفت و قرار شد راننده‌اش تراول چک را بیاورد. او خیلی خونسرد وسایل را داخل خودرویش گذاشت اما در یک لحظه با کمک راننده گریخت.»

پس از این شکایت کارآگاهان به چهره‌نگاری رایانه‌ای از مأمور قلابی پرداخته و ردیابی برای دستگیری او را آغاز کردند.

سرهنگ عبادالله کریمی - رئیس پلیس آگاهی استان گیلان - در این‌باره گفت: همزمان با شروع تحقیقات، چند شکایت مشابه دیگر در اداره آگاهی مطرح شد. بررسی پرونده‌ها نیز نشان داد مرد تبهکار و سه همدستش طعمه‌هایشان را سرکیسه می‌کنند. بنابراین پس از کشف تصاویر متهم در دوربین مدار بسته یک فروشگاه تجسس‌های پلیسی وارد مرحله تازه‌ای شد.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از شناسایی پاتوق‌های مرد تبهکار، او را پنجشنبه - 20 آبان - هنگام زورگیری از زنی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

مأمور قلابی پس از انتقال به اداره آگاهی لب به اعتراف گشود و به 20 فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به دستگیری سه عضو دیگر این باند از مردم خواست چنانچه به این شیوه هدف سرقت قرار گرفته‌اند برای شناسایی متهمان و طرح شکایت به اداره آگاهی رشت مراجعه کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 108149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =