به گزارش میراث آریا:

شرکت متروی دبی به منظور رفاه حال گردشگران عید قربان، ساعات کاری خود را تا 19 ساعت در روز افزایش می‌دهد.

‌شرکت متروی دبی با اضافه کردن یک ساعت به مدت زمان فعالیت روزانه خود تا بیستم ماه نوامبر( بیست و نهم آبان ماه) سعی در تسهیل حمل و نقل گردشگرانی دارد که برای تعطیلات عید قربان به ایت منطقه مسافرت می‌کنند. در تاریخ نوزدهم نوامبر نیز مترو از یک عصر تا یک بامداد فعال خواهد بود.

به گفته رئیس سازمان حمل و نقل و راه‌های دبی، مشابه این اقدام نیز در بخش اتوبوس رانی انجام می‌گیرد و تمام ایستگاه‌های اتوبوس از ساعت پنج صبح تا یک بامداد باز بوده و پاریکنگ‌ها عمومی نیز از پانزدهم تا نوزدهم نوامبر به صورت رایگان خواهند بود.

به گفته وی:‌ تصمیمات اتخاذ شده به این دلیل انجام شده است، زیرا کارشناسان جابه‌جایی مسافران در این مدت را به مراتب بیشتر از روزهای عادی پیش بینی کرده و انتظار می‌رود در طول تعطیلات عید بیش از 200 هزار نفر به صورت روزانه از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل و جاده‌های دبی خاطرنشان کرد:توقف هر قطار در ایستگاه 20 ثانیه شده و از ساعت شش صبح تا چهار بعد از ظهر مدت زمان انتظار هشت دقیقه و از این ساعت به بعد شش دقیقه خواهد بود

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 108493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد علی IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
    3 0
    جالبه شما خبرهای متروی تهران را در روزهای مراسم ویژه که بیشتر سرویس دهی می کنه این طور پخش نمی کنید که با این ذوق و شوق در مورد دبی حرف می زنید....کاش یکم هم به حال مردم خودمون دلتون می سوخت و یک بار صدای شما هم از این همه ازدحام مترو و اصرار آقای رئیس جمهور برای پول ندادن در می امد.