هدف بعدی ملی پوشان وزنه برداری مسابقات جهانی پاریس است.

حرفش این است:«کسی مثل بهداد سلیمی حق اشتباه کردن را ندارد.»این را کوروش باقری سرمربی جوان تیم ملی وزنه برداری می گوید. به عقیده او همیشه حریفان اشتباه نمی کنند که مدال طلا به بهداد برسد.«مسابقه این است. همه باید بدانند، باید با تجربه تر شوند. کسی مثل بهداد حق اشتباه ندارد. حامد مجیدی و یاسر دادوند فرق می کنند. هرچند من از آنها هم انتظار داشتم خوب وزنه بزنند اما نزدند. البته حامد در گوانگ ژو برای اولین بار در مسابقه رسمی بین المللی وزنه زد. مسئولیت باخت او را هم به گردن می گیرم. از حالا می گویم که نتیجه آن را بعدها می بینیم.»
باقری با اشاره به اینکه فدراسیون وزنه برداری با یک طلا،دو نقره و یک برنز به اهدافش رسیده است ادامه می دهد:«طبق اهداف فدراسیون بالای 90 درصد با برنامه‌ریزی به هدف نزدیک شدیم. طبق برنامه ای که داریم، نتیجه تاریخی و درخشانی را تکرار می کنیم.پاریس سر فصل المپیک است. اگر شرایط مهیا شود سعی می کنیم اشتباهات را تلافی کنیم. اگر ضرر وجود نفراتی بیشتر از منفعت باشد آنها را دور می کنیم تا شرایط رو به جلویی داشته باشیم.»
سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پایان می گوید:« هر کسی که می خواهد به تیم ملی اضافه شود و هر مربی که می خواهد به کادر تیم وارد شود باید یک سری شرایط و قوانین را رعایت کند. اگر تحمل این شرایط را داشته باشد ما در خدمتشان هستیم تا رکوردها و مدال ها بیشتر شود. اگر کسی نمی تواند خودش را با قوانین هماهنگ کند در تیم جایی ندارد.»
متن کامل این مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 109749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =