سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: «ملی‌پوشان آماده‌اند تا با غلبه بر تیم قدرتمند کره جنوبی مدال برنز فوتبال بازی‌های گوانگجو را به دست آورند.»

غلامحسین پیروانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال امید ایران پس از شکست مقابل ژاپن و آماده شدن برای بازی فردا برابر کره جنوبی گفت: «هر چند از راهیابی به فینال بازماندیم اما فوتبال بدی را برابر ژاپن بازی نکردیم . تیم ایران موقعیت‌های گل زیادی داشت و حتی یک گل سالم به زعم کارشناسان داوری هم زدیم که مورد قبول واقع نشد. ما می‌توانستیم در بازی با ژاپن برنده باشیم و بازیکنان هم این مسئله را کاملا قبول دارند. از طرفی ژاپن هم حریف قدرتمندی بود که به پشتوانه 40 بازی تدارکاتی به این رقابت‌ها می‌آمد.»

وی افزود: «درک این شرایط باعث شده تا بازیکنان از نظر روحی آمادگی نسبتا خوبی برای انجام بازی رده‌بندی مقابل کره جنوبی داشته باشند. ما شب گذشته با آنها مفصل صحبت کردیم و امروز هم یک جلسه تمرینی داشتیم که تمامی بازیکنان در شرایط روحی و فنی بالایی قرار دارند. ما هرچه داریم می‌گذاریم تا مدال برنز بازی‌های آسیایی گوانگجو را به دست آوریم.»

پیروانی درپاسخ به این سوال که آیا قصد ترک تیم امید را دارد یا نه نیز گفت: «صحبتی که در باره جدایی‌ام از تیم امید بیان کردم به منزله استعفا دادن از سمتم نیست. به هیچ وجه از سرمربیگری تیم امید استعفا نمی‌دهم و صحبت‌هایم تنها بدان معناست که دست فدراسیون و مسولان فوتبال ایران را باز می‌گذارم تا اگر دوست داشتند از مربی دیگری برای این تیم استفاده کنند. من گفتم امکان دارد با تیم امید همکاری نکنم اما این اتفاق وقتی صورت می‌گیرد که مسولان مرا نخواهند. نمی‌خواهم خدای ناکرده کسی در معذورات قرار بگیرد.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 110750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۳
    0 0
    این تیم تا زمانی سرمربیش ادعای قهرمانی نداشت برنده میشد همین که ادعای قهرمانی کرد باخت حالا هم با این ادعای سوم شدن قطعا چهارم میشویم
  • بدون نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۳
    0 0
    دوران مربیان سنتی تموم شد شاغلام.بنده خدا نون شاعری تو می خوری نه نون مربی گری
  • بدون نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۳
    0 0
    خدا حفظش کنه...خیلی مربی زحمت کشیه و مردمی...هم کارشو بلده هم اعدای الکی نداره...همه دوستش دارن...فقط همین به درد تیم ملی میخوره...از طرف دانشجویان دانشگاه کاشان
  • مجيد CZ ۰۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۴
    0 0
    اين شاغلام هم مثل قطبي رگ خواب ما رو پيدا كرده و با بازي با لغات و مظلوم نمايي خوب خودشو جا كرد .
  • کوشا IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۴
    0 0
    پیروانی حتما این بار استعفا بده. خواهش می کنیم