در جلسه ای که امروز (جمعه )ساعت 3 در استانداری برگزار شد و تا 5 ادامه داشت تعطلیلی روز شنبه مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت تصویب نشد.

در جلسه امروز  معاونت عمرانی استانداری تهران اعلام شد  با اینکه آلودگی هوا در شرایط هشدار است؛ اما تهران فردا تعطیل نیست.

به گزارش خبر آنلاین  ، محمد رضا محمودی معاون امور استانداری و رئیس ستاد بحران استان با بیان این مطلب اظهار داشت:

در این جلسه تصویب شد که ادارات و سازمانها به جز مراکز آموزشی،بانک ها و مراکز درمانی یک ساعت زودتر تعطیل شوند.

وی ادامه داد: در این جلسه مدیر کل صنایع و معادن، محیط زیست، تربیت بدنی، رئیس اموزش و پرورش شهر تهران،فرمانداری و فرمانده راهور استان تهران حضور داشتند.

محمودی گفت: در این جلسه تصویب شد در صورت تشدید الودگی امکان تعطیلی در طول هفته بررسی شود.

محمودی تصریح کرد: در این جلسه مسوولان با تاکید بر این که وضعیت هوای تهران در شرایط «هشدار» قرار دارد ضمن بررسی وضعیت آلودگی هوای تهران و پیش‌بینی سازمان هواشناسی تعطیلی روز شنبه را بررسی کردند که در نهایت تصمیم گرفته شد تعطیلی تهران در روز شنبه منتفی شود.

وی با تاکید بر اینکه تاکید بر اینکه وضعیت آلودگی هوا به طور دائم در حال اندازه‌گیری است گفت:پیش‌بینی‌ها حاکی از ادامه آلودگی هوا تهران طی چند روزه آینده است؛ متأسفانه تعطیلی‌ ‌یک روزه نیز چاره‌ساز رفع آلودگی هوای پایتخت نشد.

محمودی ادامه داد: در حال حاضر میزان شاخص آلودگی هوای تهران وضعیت آلودگی هوا را بالاتر از حد استاندارد قرار داده و پیش بینی می شود وضعیت آلودگی هوای پایتخت در روزهای شنبه و یکشنبه نیز بالاتر از حد استاندارد باقی بماند.

او گفت مهمترین دلیل آلودگی هوا سکون است، اوایل هفته آینده نیز سکون هوا را داریم و پیش‌بینی می‌کنیم آلودگی هوا در سه روز اول هفته  در شرایط هشدار یا اضطرار قرار گیرد.

 او به پایتخت نشینان سفارش کرد که تا حد امکان از تردد در این روز ها خوداری کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 111130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میم IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۵
    0 0
    برای چی تعطیل نیست ؟ بی فکرها فکر می کنن هممه مثل خودشون الکی می رن سر کارشون
  • بدون نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۵
    0 0
    salamati mardom mohem nist
  • Ali IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۵
    0 0
    با يكي دو روز هوا درست نميشه مثل سه سال قبل كه يه هفته تعطيل كردن
  • بدون نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
    7 0
    مگر ريه بچهها وكاركنان بانكها ازفولاد است كه بقيه زودتر تعطيل شوندوبچه ها وكارمندان بانكها سركارباشند.مثل اينكه تصميم گيرنده خود مريض است.
  • داریوش IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
    0 0
    از مسئولین محترم خواهشمندم برای تعطیلی این هفته تصمیم جدی تری بگیرند باور کنید خود من تو راه مدرسه هم چشم های میسوزه هم سردرد میگیرم تعطیلی دو روز 4 شنبه و 5 شنبه خوبه فقط اگه به مردم تاکید بشه که در خونه بمونن