وزیر مسکن و شهر سازی در بازدید و بررسی مشکلات طرح مسکن مهر در شهر جدید پرند با اشاره به شایعات مربوط به مشکلات تامین آب شرب این شهر گفت : حجم کار عملیات در پرند بسیار بالاست اما با قول وزیر نیرو ، به مرور که واحدها آماده شود آب ، گاز و برق این واحدها نیز تامین می شود .

100 هزار واحد مسکن مهر پرند تا شهریور 1390 تحویل داده می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت وزیر مسکن و شهر سازی در بازدید و بررسی مشکلات طرح مسکن مهر در شهر جدید پرند با اشاره به شایعات مربوط به مشکلات تامین آب شرب این شهر گفت : حجم کار عملیات در پرند بسیار بالاست اما با قول وزیر نیرو ، به مرور که واحدها آماده شود آب ، گاز و برق این واحدها نیز تامین می شود .

حدود چهار هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند تکمیل شده ، اما به دلیل کمبود آب تحویل داده نشده است. علی نیکزاد افزود : قرار است دولت برای تامین تاسیسات زیر بنایی مسکن مهر ، هزار و 200 میلیارد تومان و استانداران 400 میلیارد تومان تامین اعتبار کنند.
وی گفت : اعتبار مربوط به دولت تامین شده و 100 میلیارد تومان نیز توسط استانداران برای حل مشکل آب شرب مسکن مهر تحویل آبفا داده شده است .

وزیر مسکن و شهرسازی همچنین گفت : همه آپارتمان های بیش از سه طبقه در طرح مسکن مهر ملزم به نصب آسانسور هستند.
از حدود یک میلیون واحد مسکن مهر در کشور ، 100 هزار واحد آن در شهر جدید پرند در دست ساخت است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 111301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
    0 0
    از مسؤولین پرند بپرسید: 1- زمان ثبت نام و مدت واریز پول را به عنوان امتیاز برای انتخاب واحد در نظر گرفته اند یا نه ؟ 2- اینکه موقع انتخاب از صد و اندی پروژه آیا بیش از 2 پروژه را به ارباب رجوع معرفی کرده اند (آن هم عجولانه)؟ 3- آیا به سه نسخه پیش قرارداد تحویل واحدها بموقع عمل کرده اند یا نه؟ 4- آیا برای هر پروژه مسؤول یا کارمندی را برای پیگیری و پاسخگویی مردم مشخّص کرده اند ؟ اگر تحقیق کنید به همه این سؤالات نه می گویید.