غلام پیروانی می‌گوید وقتی مهدی رحمتی را به تیم امید دعوت کرده، او موهایش را کوتاه کرده است.

غلام پیروانی سرمربی تیم فوتبال امید در مورد نتایج تیمش در گوانگ‌ژو می‌گوید: «ما خوب بالا آمدیم و به دو تیمی باختیم که در آسیا بهترین هستند. بخصوص مقابل ژاپن بد آوردیم و حتی توپ‌مان به تیرک دروازه خورد. روزنامه‌ها به من کم‌لطفی می‌کنند و بابت سه تعویضی که مقابل کره جنوبی انجام دادم به دور از کرم خدا من را مورد انتقاد قرار می‌دهند.»

او در مورد انتقادهایی که برای استفاده از سه بازیکن بزرگسال می‌شود نیز می‌گوید: «اگر من این 3 بازیکن را نمی‌بردم مصیبت بیشتری نصیب ما می‌شد. این را هم بگویم که کمیته ملی المپیک از ما خواست با همه قوا و با بردن 3 بازیکن بزرگسال به بازی‌های آسیایی برویم. مگر کره جنوبی بازیکن بزرگسال نداشت؟ فقط تیم ژاپن بود که بازیکن بزرگسال نداشت که آنها هم همگی زیر 23 سال بودند. این را گفتم که این آقای کوثری در برنامه خود همیشه ناحق علیه من حرف می‌زند در جریان باشد و ندانسته قضاوت نکند.»

پیروانی در پاسخ به انتقادهایی که از او می‌شود نیز می‌گوید: «سابقه من حضور 11 ساله‌ام در تیم فجر سپاسی با 6 میلیارد هزینه در طول این همه این سال‌ها بوده است. سابقه من قهرمانی و نایب‌قهرمانی و چهارمی با این تیم بوده است. سابقه‌ام بردن پرسپولیس و استقلال با 11 بازیکن جوان بوده است. من از پشت کوه نیامده‌ام. سابقه من حضور شاگردانم در تیم ملی است. چرا کسی از این مسایل حرف نمی‌زند؟ سابقه من حضور مهدی رحمتی، غلامرضا رضایی، مهزاد معدنچی، سیاوش اکبرپور.... در تیم ملی است. من افتخار می‌کنم وقتی مهدی رحمتی را به تیم امید دعوت می‌کنم موهایش را کوتاه کرد. نظم و انضباط در تیم من حرف اول را می‌زند.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 111418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موسوي IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۶
    0 0
    جالب است چقدر پاسخ منطقي و علمي ارائه كرده اند . واي به حال اين فوتبال و تيم هاي ملي
  • سینا IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۶
    0 0
    جناب پیروانی عزیزراستش اگه مابدون سه بازیکن بزرگسال هم میرفتیم بایدهمین نتیجه رومیگرفتیم درغیراینصورت نشان دهنده این بودکه شمااصلاکاربلدنیستین پس وقتی بابزرگسالامون رفتیم انتظارات بالا بودپس ازواقعیات فرارنکنید.اگرهم درکارتون دخالت بودچراماندین
  • كاكو شيرازي IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۶
    0 0
    آقاي پيرواني باختي بد هم باختي توجيه بد است زشت است بگوييد معذرت مي خواهم و نجات!
  • قلی پور IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
    0 0
    آقای پیروانی زمانی هم که در تیم فجر بودند مدام پس از هر باخت الکی توجیه می کردندکه بضاعت ما همینه با این بودجه کم ولی با همه اون ایراداتی که از مسئولین فجر می گرفتند هیچ وقت جرات رفتن از تیم فجر رو نداشتند.توکه از اول همه این مشکلات میدونستی چرا موندی.
  • بدون نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
    0 0
    یکی بگوید این تیم امید قبل از گوانگ ژو چند بازی تدارکاتی داشت؟؟ چند بار بازیکنانی که در گوانگ ژو به میدان رفتند کنار هم بازی کردند؟؟