محمد حسن ابوترابی‎فرد با تسلیت شهادت یکی از اساتید فیزیک هسته‎ای دانشگاه شهید بهشتی، اظهارداشت: اسرائیل و آمریکا که دستشان را به این خون‎ها آلوده می‎کنند بدانند که جریان علمی کشور با رهبری رهبر فرزانه علم مدار همچنان به راه خود ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرآنلاین، نایب رئیس مجلس در نطق ظهر امروز خود با ذکر انالله و انا علیه راجعون، شهادت مجید شهریاری استاد تمام دانشکده هسته‎ای دانشگاه شهید بهشتی را به جامعه علمی کشور تسلیت گفت و افزود: او در گشودن معضلات علمی کشور نقش موثری داشت و راه عزت و اقتدار علمی کشور را تا نائل شدن به مقام شهادت، طی نمود.

وی از دکتر عباسی نیز به عنوان یک استاد نمونه کشوری یاد کرد که از توطئه استعماری اجانب، رژیم صهیونیستی و مدیریت آمریکا در امان ماند.

نایب رئیس مجلس از جایگاه علمی دانشگاه شهید بهشتی در جهان علمی بین‎المللی سخن گفت و افزود: اسرائیل و آمریکا که دستشان را به این خون‎ها آلوده می‎کنند بدانند که جریان علمی کشور با رهبری رهبر فرزانه علم مدار همچنان به راه خود ادامه خواهند داد. ایران در آینده نزدیک به عنوان مرجع علمی جهان جایگاه خود را خواهد یافت.

مجلس مفتخر است با همه موجود از جامعه علمی کشور حمایت خواهد کرد. کما اینکه در لایحه برنامه پنجم نیز شاهد چنین توجهی بوده‎ایم.

گفتنی است سخنان ابوترابی‎فرد با فریاد مرگ بر منافق نمایندگان همراه شد که او خود از تریبون علنی مجلس مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را نیز به آن افزود.

/111ف

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 112086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
    0 0
    امریکا و اسرائیل بدانند با کشتن دانشمند هسته ای هزاران دانشمند هسته ای در ایران وجود دارد اینان می خواهند با اینکارشان نظام را سرکوب کنند ولی کور خوانند ملت ایران با رهبری عالم و دانا کشور را به سوی علم و ترقی پیش می برد خداوندا رهبر عزیزمان را در زیر سایه ات حفظ بفرما