محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک رویای دومی در بازی های آسیایی را سخت اما قابل دست یابی می داند.

علی آبادی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی در پاسخ به این سئوال که آیا وعده دومی بازی های آسیایی کره که از سوی رئیس جمهور طرح شد می تواند محقق شود گفت:« به هر حال بعد از این موفقیت در گوانگژو باید هدفگذاری جدیدی برای ورزش کشور می داشتیم که افق پیش روی مان را برای 4 سال بعد مشخص کند. بر همین اساس هم بود که ریاست محترم جمهور ، جایگاه دوم را برای چشم انداز ورزش پیش بینی کردند .»

اما این وعده قابلیت عینیت یافتن دارد؟ او در پاسخ به این سئوال می گوید:« شاید در نگاه اول کمی سخت باشد اما اگر از همین امروز تلاش مان آغاز شود ، برنامه ریزی مدونی برای رسیدن به این جایگاه داشته باشیم و برنامه های مان را گام به گام پیش ببریم به رغم همه سختی ها این هدف خیلی هم دور از دسترس نیست. حالا اصلا حتی اگر در پایان راه به این جایگاه هم نرسیم و بتوانیم تیم سوم قاره باشیم هم جهش بزرگی داشته ایم . این نکته ای است که باید مورد نظرمان باشد و برایش تلاش کنیم.»

محمد علی آبادی 4 سال قبل وعده چهارمی در بازی های گوانگژو را داده بود اما بعد از انتقادهایی که به عملکردش شد ، این گفته اش را تنها یک هدف لقب داد و گفت دست یافتن به آن کاری دشوار است. البته گفته او محقق شد تا رئیس جمهور این بار سخن از جهشی بزرگتر بزند. از رویای 4 برابر شدن مدال های ورزش در طول تنها 4 سال!

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 113929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =