حمید سجادی

هنوز شایعه برکناری سید حمید سجادی معاونت امور ورزش سازمان تربیت بدنی پابرجاست. با این حال خودش این مسائل را  رد می کند. او ترجیح می دهد حالا به کارهای اصلی اش برسد. صرف انرژی برای جوانان. سجادی اما از بررسی عملکرد فدراسیونها بعداز بازیهای آسیایی می گوید. جلساتی که بعد از دهه اول محرم شروع می شود. البته نتیجه این جلسات مشخص می کند رئیس فدراسیونی بماند یا برود. معاونت امور ورزش سازمان تربیت بدنی معتقد است استعفا دادن یا ندادن هم هیچ تاثیری در تغییرات ندارد.

*هنوز هم شایعه رفتن تغییر معاون امور ورزش سازمان تربیت بدنی قوت دارد.

ما در کارهایمان جدی هستیم. عزم راسخ داریم و این شایعه ها هم برایمان مهم نیست. چرا که همیشه برای مدیران اجرایی این شایعه ها وجود دارد.

*شما همه شایعه ها را رد می کنید؟

از ماه های قبل با نیت های مختلف در باره برکناری رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس سازمان تربیت بدنی وحتی معاونت امور ورزش‌ها شایعه‌هایی درست کرده بودند. اما عاقلان دانند... من از دوستان رسانه ای تعجب می کنم که چرا از آینده و امور مهمتری در ورزشی  صحبت نمی کنند.

*یعنی شما بدون توجه به این قضایا کار می کنید؟

ما کارهای جدی در پیش داریم. آن هم با تکلیفی که رئیس جمهور برای ورزش تعیین کرده و اهداف کلان ورزش را مشخص کرده است. مگر یک شایعه چقدر خاستگاه دارد که این همه مورد توجه باشد؟ این مسائل خیلی پیش پا افتاده است. بعضی ها در مدیریت دکتر سعیدلو مسئولیت از دست داده اند. بعضی ها هم می خواستند به گوانگ ژو بروند که موافقت نشد. حالا این حرفها را می زنند.

*پس به نظر شما این حرف و حدیث ها فقط به خاطر نرفتن یک رئیس فدراسیون به گوانگ ژوست؟

باور کنید ما رئیس فدراسیونی داشتیم که به او گفته ایم طبق سیاست سازمان نمی تواند به گوانگ ژو برود و او کار را به مجلس کشانده. درباره این مسائل هم باید به افرادی خارج از سازمان جواب پس بدهیم. چرا تنها به خاطر این که در قسمتی از سازمان پشت در مانده. تا به حال کارهای بی ارزش ما را درگیر کرده. در واقع انرژی که باید صرف جوانان و کار می شد، صرف کارهای کوچک شده. در واقع با بعضی کارهای اصولی شاید تا آخر عمرمان دشمن برای خودمان تراشیدیم. این جمله را یکی از روسای تعویضی، سال قبل به من گفت و تاکید کرد تا آخر عمرش دشمنی را ادامه می دهد که تبعاتش هم ملموس است. اما مهم نیست. گذر زمان همه چیز را در آینده معلوم می کند. باید صبور بود. من خوشحال می شوم که بیشتر به فکر باشم.

*اما بعضی ها معتقدند شما تنها به خاطر این به گوانگ ژو نیامدید که می دانستید دیگر معاون سازمان نمی مانید؟

اصلا به هیچ وجه درست نیست. خودم دوست نداشتم بیایم. از طرفی  باید کسی در سازمان کارها را انجام می‌داد. کار زیاد بود. من برای استقبال از تیم ها به فرودگاه می رفتم. به تنهایی هفت بار به فرودگاه رفتم.

*درست است که بعد از بازیها در فدراسیونها باید منتظر تغییر و تحولات باشیم؟

بعد از دهه اول محرم دوباره جلسات بررسی عملکرد فدراسیونها از سر گرفته می شود. به ویژه فدراسیونهایی که در گوانگ ژو تیم داشتند. دراین جلسات عملکردها کارشناسی می شود تا موفق ها و ناموفق ها مشخص شوند.

*استعفای روسای فدراسیونها چقدر در تغییرات تاثیر دارد؟

کاری به استعفاها نداریم. چه رئیسی استعفا بدهد و چه ندهد لازم باشد تغییر می دهیم. اگر فدارسیونی به تغییر نیاز داشته باشد، تغییر ایجاد می شود و اگر لازم باشد تجهیز و اصلاح. به هر حال تحولات در فدراسیونها بعد از بررسی ها انجام می شود.

*پس فعلا خبری از تغییر نیست؟

ما به دنبال این هستیم که هنوز مردم در لذت، بزرگی، عظمت و شکوه اتفاق کم نظیری که کاروان ایران در گوانگ ژو رقم زده باشند. فعلا وارد حاشیه ها نمی شویم.

*افتخار به چهارمی در بازیهای آسیایی، ورزش ایران را از آینده، بازیهای المپیک 2012 لندن و بازیهای آسیایی کره غافل نمی کند؟

ورزش ایران روزهای بزرگ و اثر گذاری را در پیش دارد. بازیهای المپیک 2012 لندن و بازیهای آسیایی 2014 کره. البته جامعه ورزش باید خیلی به آینده خوشبین باشد. البته شاه بیت غزل ورزش را رئیس جمهور سرائید و تکلیف را معلوم کرد. حالا که او شان ورزش را در حد دومی آسیا می بیند و مدیران ورزش را در حد بالایی می داند باید همه کمک کنند. از طرف دیگر افق دیدمان بالا برود و سقف آرزوهایمان هم بالاتر. حالا می توانیم بگوییم همه با هم پیش به سوی المپیک 2012.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 115271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali aghili IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۱
    0 0
    مطلب فوق دربالا خیلی عالی وروشنگر بود ممنون