۰ نفر
۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۰۵:۴۱

بارش برف هزاران مسافر را در فرودگاه های بروکسل و پاریس سرگردان کرد.

واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه : سخنگوی فرودگاه بروکسل اعلام کرد، سه تا چهار هزار مسافر با توجه به تغییر مسیر دادن پروازشان به علت بارش برف سنگین و فلج شدن فرودگاه های اروپایی از جمله فرودگاه لندن در این فرودگاه گرفتار شدند.

جان ون در کروسه Jan Van der Cruysse گفت: " تاکنون 16 پرواز به مقصد فرودگاه لندن به سوی فرودگاه بروکسل تغییر مسیر داده اند، این پرواز ها از سراسر جهان بوده اند.

با توجه به اینکه مقصد این پرواز ها خارج منطقه شنگن بوده است، همه مسافران روادید معتبر بلژیک در اختیار نداشتند ، این افراد مجبور خواهند بود شب را در فرودگاه سپری کنند."

همچنین پروازها به مقصد لندن، آمستردام و فرانکفورت از فرودگاه بروکسل لغو شد. بسیاری از پرواز های دیگر این فرودگاه نیز با تاخیر انجام شد.

بارش برف از اواخر بعد از ظهر روز شنبه در مناطق هم مرز با فرانسه بار دیگر از سر گرفته شد. هزاران مسافر نیز روز شنبه در فرودگاه رواسی شارل دو گل پاریس آواره شدند.

منابع فرودگاهی در پاریس اعلام کردند چندین هواپیمای خطوط هوایی فرانسه به علت نامساعد بودن شرایط جوی موفق نشدند در فرودگاههای مقصد در شهرهای مختلف اروپا به زمین بنشینند.

این هواپیماها به ناچار در فرودگاه رواسی شارل دو گل پاریس فرود آمدند و هزاران مسافر خود را بلاتکلیف در این فرودگاه رها کردند.

شماری از فرودگاههای شهرهای بزرگ اروپا از جمله فرودگاه هیثرو لندن روز گذشته به علت بارش سنگین برف بسته بود.

مسئولان فرودگاه ها تلاش می‌کنند تدارکات لازم از جمله اقامت موقت را برای مسافرانی که در فرودگاهها سرگردان شده اند، تهیه کنند.
181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 116844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =