۰ نفر
۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۶:۴۲

پرونده مرگ مرموز پسربچه چهار ساله که جسدش در باغ متروکه کشف شده، با دستگیری پدر و برادر معتادش وارد مرحله تازه‌ای شد.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
عصر سه‌شنبه- 7 دی- بازپرس کشیک قتل کرج در پی تماس مأمور کلانتری ماهدشت از کشف جسد پسربچه‌ای باخبر شد. بدین ترتیب قاضی گل‌محمدی، بازپرس شعبه سوم دادسرای کرج همراه کارآگاهان جنایی خود را به باغ متروکه رساندند. آنها در گوشه‌ای از باغ با پیکر خونین پسر چهار ساله‌ای روبه‌رو شدند که جراحت‌های شدیدی روی گردنش مشاهده می‌شد.

تیم جنایی پس از شناسایی هویت قربانی و خانواده‌اش، به بازجویی از پدر «میثم»- مقتول- پرداختند. او که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد، گفت: ما هیچ مکانی برای زندگی نداریم؛ بنابراین پس از طلاق همسرم، روزها همراه دو پسر چهار و 13 ساله‌ام در خیابان‌های شهر ضایعات جمع می‌کنیم. شب‌ها هم در باغ‌های اطراف شهر و پارک‌ها می‌خوابیم. دیشب وقتی متوجه حضور مأموران در منطقه شدیم، از ترس اتاقی در باغ متروکه پیدا کرده و مخفی شدیم. امروز ظهر که از خواب بیدار شدم، «میثم» را ندیدم. برای یافتن او به جست‌وجو در باغ پرداخته و پس از ساعتی جسدش را پیدا کردم که طعمه سگ‌های وحشی شده بود. ضمن این که نمی‌دانم چه کسی موضوع را به مأموران اطلاع داده است.

کارآگاهان که متوجه تناقض‌گویی‌های مرد میانسال شده بودند، برای روشن شدن علت مرگ پسربچه، به تحقیق از برادر 13 ساله او پرداختند: «شب حادثه من و پدرم پس از مصرف کراک، خوابیدیم. امروز که بیدار شدم، پدرم را بالای سر جسد «میثم» دیدم. او با پلیس تماس گرفت و مأموران را در جریان قرار داد اما بعد از بازجویی‌ها منکر تماس با پلیس شد.»

از سوی دیگر پزشک جنایی در نخستین گزارش، علت مرگ «میثم» را اصابت ضربه‌ای به پشت سرش اعلام کرد. همزمان با اعلام نتیجه پزشکی قانونی و تناقض‌گویی‌های پدر و برادر «میثم»، قاضی گل‌محمدی آنها را تا افشای راز جنایت بازداشت کرد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان تهران قرار داد.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 119959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =