امیدوار رضایی: گزارش تخلفات دولت درباره آلودگی هوا پس از جمع بندی نهایی در کمیسیون بهداشت و درمان و قرائت در صحن علنی به قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون اصل 90 ارجاع خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس درباره تخلفات دولت در زمینه جلوگیری از آلودگی هوا به خبرآنلاین می گوید: دولت در زمینه عدم پیشگیری از آلودگی هوا و همچنین صنایع آلاینده، تخلفاتی را انجام داده که مجلس پیگیر آنهاست. برای همین پس از جمع آوری کلیه گزارشها، تخلفات دولت را به قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون اصل 90 مجلس ارائه خواهد کرد.

به گفته امیدواررضایی، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تاکنون نامه های متعددی را به دستگاه های دخیل در این امر داده و از آنها پاسخهایی را دریافت کرده است، با این حال برخی از دستگاه های دولتی گزارش خود درباره عملکردشان را نداده اند که باید تا پایان امسال، این گزارشها را به مجلس ارائه کنند.

به گفته این مختصص مغز و اعصاب، تاکنون عملکردهایی که از بخشهای دولتی درباره آلودگی هوا انجام شده، رضایتبخش نیست و مجلس بنا دارد با این موضوع، مقابله کند. برای همین، گزارشهای بخشهای دولتی را پس از جمله بندی

دکتر رضایی همچنین به خبر آنلاین گفت: عوارض ناشی از آلودگی هوا، مسایلی نیست که امسال مشخص شود و تاثیر آن بر سلامت مردم، بلند مدت است، برای همین واقعا نمی شود به طور دقیق گفت از آلودگی هوای امسال چند تن از دنیا رفته اند، زیرا امکان دارد عوارض آلودگی هوا، مدتها در سلامت افراد، تاثیر منفی بگذارد.

133/42

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 120014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =