مرگ‌ومیر عجیب پرندگان سیاه شهر بیب در آرکانزاس آمریکا و سقوط آنها در خیابان‌های این شهر، خاطره فیلم مشهور پرندگان و شاهکار استاد وحشت، آلفرد هیچکاک را در ذهن جهانیان زنده کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از نیویورک‌دیلی‌نیوز، پدیده عجیبی در شهر کوچک بیب در آرکانزاس آمریکا رخ داده که در آن، بارانی از پرندگان سیاه مرده بر روی زمین می بارد. در این پدیده عجیب که از آخرین روز سال 2010 آغاز شده، پرندگان سیاه‌رنگ به طور غیرقابل توضیحی می‌میرند و هم‌چون بارانی بر سر شهروندان این شهر کوچک فرو می ریزند. 

مقامات این شهر هنوز توضیحی رسمی در این مورد ارائه نکرده و تنها اظهار داشته‌اند که از کارشناسان حیات‌وحش خواسته‌اند پرندگان و علت مرگشان را بررسی کرده و تا عصر دوشنبه 3 ژانویه (فردا به وقت ایران) نتیجه را اعلام کنند.

تاکنون بیش از هزار قطعه پرنده سیاه مرده در فضایی به وسعت بیش از 2 کیلومتر مربع بر روی این شهر فرو افتاده‌اند. بعضی دانشمندان این فرضیه را مطرح کرده‌اند که این پرندگان از یک بارش شدید تگرگ آسیب دیده‌اند؛ این درحالی است که برخی دیگر معتقدند این پرندگان در میان نمایش‌های آتش‌بازی گیر افتاده و مرده‌اند.

فیلم پرندگان محصول 1963 / 1342 در ژانر وحشت اثر کارگردان نامی جهان، آلفرد هیچکاک است. این فیلم برپایه رمانی با همین نام اثر "دافنه دو موریه" است. داستان فیلم در خلیج بودگا در کالیفرنیا رخ می‌دهد که گروهی از پرندگان سیاه به طور ناگهانی و به دلایل غیرقابل توضیح به ساکنان شهر حمله می‌کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 120612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
    0 0
    نه .مال تولد موهیول و یا برگشت نفرینه.باید به سرزمین بادها مراجعه کنید.
  • بدون نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
    0 0
    مال بشقاب پرنده هاس
  • بدون نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
    0 0
    فکر کنم موهیول رفته اونجا..این قضیه بو داره.