۵ نفر
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
پشت‌پرده حمله به طارمی در قطر

فرهیختگان نوشت:چند وقتی است مهدی طارمی به دلیل عملکرد نه‌چندان خوب در لیگ ستارگان قطر موردانتقاد کارشناسان و هواداران الغرافه قرار گرفته است.

در تازه‌ترین اتفاق هواداران الغرافه که فصل گذشته جزء حامیان طارمی بودند، خواستار کنارگذاشتن این بازیکن و جذب مهاجمی جدید شدند و البته چندان هم این اتفاق عجیب نیست، چراکه مهاجم ملی‌پوش ایرانی در فصل جاری در امر گلزنی توفیق چندانی نداشته است.
سرمربی الغرافه البته قبل از بازی این تیم برابر السد به حمایت از طارمی پرداخت و تاکید کرد به این مهاجم نیاز دارد و طارمی هم در بازی با السد که با شکست سنگین 8 بر یک تیمش همراه بود تک‌گل تیمش را از نقطه پنالتی با ضربه چیپ به ثمر رساند اما با این حال نتایج ضعیف الغرافه باعث شده انتقادها ادامه داشته باشد و تک‌گل طارمی نیز تاثیری در رویکرد منفی هواداران تیم قطری به مهاجم ایرانی نداشته است.
با این حال پیگیری‌ها نشان می‌دهد در ماجرای حملات اخیر به طارمی در قطر پای یک خبرنگار غیرقطری وسط است.یک خبرنگار مصری جدیدا روی عملکرد بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ستارگان قطر که عملکرد خوبی در چند وقت اخیر نداشته، تحقیق کرده و در این میان به‌شدت از مهدی طارمی هم انتقاد کرده است. این خبرنگار معتقد است برخی بازیکنان خارجی در قطر پس از باخت تیم‌شان مشغول تفریح و گشت‌وگذار در این کشور می‌شوند و نتایج و شکست‌ها چندان برای‌شان اهمیت ندارد و تنها درحال خرج کردن پول‌هایی هستند که از تیم‌های ثروتمند قطری می‌گیرند و همین انتقادها باعث شده چند بازیکن خارجی شاغل در لیگ قطر ازجمله طارمی با هجمه زیادی برای ترک این کشور مواجه شوند.
این درحالی است که شنیده می‌شود باشگاه تراکتورسازی به‌شدت دنبال جذب طارمی بوده و قصد دارد او را در نیم‌فصل جایگزین آنتونی استوکس کند که البته مدیران تراکتورسازی تاکنون این خبر را تایید نکرده‌اند.
باید منتظر ماند و دید درآینده چه اتفاقاتی برای بازیکن تیم ملی ایران رخ خواهد داد اما هرچه هست اوضاع برای ستاره سابق پرسپولیس در قطر چندان مساعد نیست و بعید نیست خیلی زود دوباره او را در لیگ برتر ایران ببینیم!
251 251
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1209451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =