کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در چهارمحال‌وبختیاری

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ تن و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مدت ۸ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس ،  سردار" غلامعباس غلامزاده" گفت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا، نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر، را به عنوان اولویت اول برنامه های خود قرار داده و اجازه جولان به قاچاقچیان را نخواهد داد.

وی افزود: فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در این زمینه توفیقات خوبی داشته و در سال جاری بیش از ۳۵ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان توقیف و روانه پارکینگ شده است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از انهدام ۳۱ باند بزرگ مواد افیونی در سال جاری خبر داد و گفت: طی این مدت، بیش از ۲ هزار و ۵۰ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان از افزایش ۱۰درصدی کشفیات خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ تن و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به اینکه مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار ناجا است گفت: از مردم عزیز درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را به سامانه۱۱۰ پلیس گزارش کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1209466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =