۰ نفر
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
صادرات در اردبیل سیر صعودی داشته است

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اینکه صادرات در استان سیر صعودی داشته است، گفت: در ۸ ماهه نخست سال گذشته ۴۴ میلیارد دلار صادرات داشتیم که این رقم در سال جاری به ۸۰ میلیون دلار رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سیدحامد عاملی اظهار کرد: از سال ۹۲ تا کنون وضعیت صادرات در استان سیر صعودی داشته، به‌طوریکه در ۸ ماهه نخست سال گذشته ۴۴ میلیارد دلار صادرات داشتیم که این رقم در مدت مشابه سال جاری به ۸۰ میلیون دلار رسیده است.

وی افزود:  تا پایان سال گذشته، ۹۷ میلیون دلار صادرات در استان اتفاق افتاده بود که با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش بی‌وقفه مسئولان، تولیدکنندگان و کارگران زحمت‌کش استان  این رقم تا پایان امسال با افزایش ۸۰ درصدی به رقم  ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار خواهد رسید.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت اردبیل ادامه داد: بیشترین صادرات استان اردبیل به آذربایجان، عراق، ارمنستان، افغانستان و در زمینه‌های کشاورزی، شیشه ، پلاستیک، آهن و فولاد بوده است.

عاملی تصریح کرد: امروز و در این برنامه علاوه بر این‌که از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات صادرکنندگان و واحدهای تولیدی اردبیل  قرار می‌گیریم، از ۱۷ صادر کننده برتر اردبیل نیز تجلیل می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1210134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =