۰ نفر
۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۶:۴۳

مرد کینه‌جو که پدرزن سابقش را عامل اصلی جدایی از همسرش می‌دانست، برای انتقامجویی سناریوی تلخی طراحی و اجرا کرد.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
حدود 2 هفته قبل زن و مرد جوانی به شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران رفته و در حضور قاضی سلیمانی از ناپدید شدن پدر پیرشان خبر دادند. «پدرمان از صبح دیروز که برای خرید از خانه خارج شده دیگر برنگشته است. تلاش‌های ما هم برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.»

بدین ترتیب با شکایت خانواده اسماعیل - 65 ساله - پرونده با دستور قضایی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. تحقیق برای یافتن مرد گمشده ادامه داشت که کارآگاهان دریافتند دختر مرد گمشده چندی قبل به دنبال اختلاف‌های شدید از همسرش جدا شده اما او و خانوده‌اش بارها از سوی همسر سابقش تهدید شده‌اند.

تجسس‌ها در این شاخه متمرکز شده بود که زن جوان با مراجعه به پلیس گفت: ساعتی قبل پدرم تماس تلفنی کوتاهی با خانه داشت و گفت از سوی جمشید - همسر سابقم - ربوده شده است. اما خیلی زود تلفن قطع شد.

کارآگاهان با کشف این سرنخ بلافاصله ردیابی‌ها را آغاز کرده و سرانجام پس از سه روز مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی کرده و مرد شرور را در عملیاتی غافلگیرانه به دام انداخته و گروگانش را آزاد کردند.

اسماعیل در تشریح ماجرا گفت: صبح روز حادثه سوار خودروی مسافربر شده بودم که بین راه ناگهان خودرو توقف کرد و همان موقع مرد قوی هیکلی در صندلی جلو نشست. لحظاتی بعد که برگشت با تعجب متوجه شدم داماد سابقم جمشید است. همان موقع مرد جوانی که در صندلی عقب کنارم نشسته بود به طرفم هجوم آورد و مرا زیر صندلی کشاند. دقایقی بعد جلوی یک ساختمان قدیمی ایستاده و مرا با زور به داخل خانه کشیدند. البته دوستان جمشید خداحافظی کرده و رفتند ولی جمشید همان جا ماند. او در حالی که مرا زیر ضربه‌های مشت و لگد گرفته بود، می‌گفت: می‌خواهم ثابت کنم «مرد» هستم و لیاقت زندگی با دخترت را داشتم و...

پس از ضرب و شتم شدید تلفن همراهم را گرفت و مرا در اتاقی حبس کرد تا اینکه یک روز از فرصت کوتاهی که به دست آوردم استفاده کرده و با خانه تماس گرفتم. بدین ترتیب چند ساعت بعد همدستان داماد انتقامجو نیز شناسایی و دستگیر شدند.

متهم در بازجویی‌ها گفت: من عاشق همسرم بودم اما او تحت تأثیر حرف‌های پدرش که مرا فردی بی‌لیاقت می‌دانست بالاخره از من جدا شد و به همین خاطر تصمیم به انتقام گرفتم.

بدین ترتیب متهمان با دستور قاضی سلیمانی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.
14181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 121033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • man IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    به اين ميگن مرد با غيرت