عقد تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت آبفار و پارک علم و فناوری لرستان

همزمان با هفته پژوهش؛ شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان و پارک علم و فناوری استان درراستای تقویت و توسعه همکاری‌های فی‌مابین تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، این تفاهم نامه با هدف دسترسی و به‌کارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای پارک و شرکت آبفار استان به منظور دستیابی به دانش مربوطه و فناوری‌های مورد نیاز تفاهم­نامه همکاری منعقد شد.

مدیر عامل شرکت آبفار استان در این خصوص گفت: همکاری و حمایت از شرکت های دانش بنیان ، ایده‌ها و محصولات فناوران، انجام پروژه‌های علم و فناوری در چارچوب قراردادهای فی مابین، برگزاری دوره­های آموزشی مشترک ، تشکیل دفتر ارتباط با صنعت از جمله توافقات و تعهدات طرفین این تفاهم نامه است.

تاکید بر حمایت از نخبگان و ایده های دانش بنیان

مهندس علیرضا کاکاوند افزود: حمایت از نخبگان و ایده های دانش بنیان می تواند ما را د رخدمات رسانی بهتر کمک کند.

در ادامه این جلسه مدیر تحقیقات، بهره وری و تحول اداری شرکت آبفار لرستان نیز به اهمیت تشکیل دفتر ارتباط با صنعت در قسمتی از این تفاهم نامه اشاره کرد.

رضوان برمه زیار افزود: به منظور برقراری ارتباط مستمر با پارک علم و فناوری و همچنین بهره مندی از توانمندی های فناوران ، محققین و شرکت های دانش بنیان، این دفتر می تواند موثر و کارآمد باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1210888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =