رائفی‌پور: اصلاح‌طلبان صرفاً موقع انتخابات و با ایجاد ترس سراغ مردم می‌آیند

فارس نوشت: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: اصلاح‌طلبان خودشان را از مردم جدا می‌دانند و فقط در انتخابات با ایجاد ترس به سراغ مردم می‌آیند، دولت داری بلد نیستند اما از رسانه‌ها خوب بهره می‌برند.

علی‌اکبر رائفی‌پور کارشناس مسائل سیاسی حول عنوان برنامه به سخنرانی پرداخت و نیاز کشور به جریان سوم یا همان جریان انقلابی فارغ از اصول‌گرایی و اصلاح طلبی را تبیین کرد و گفت: مسئله ای که بیش از هر چیز نیازمند توجه جریانات دانشجویی به آن است، فراغت از جناح های سیاسی موجود و پیش گرفتن مشی انقلابی.

وی حول هر یک از جریانات اصولگرایی و اصلاح طلبی توضیحاتی را ارائه کرد و افزود: اصلاح طلب‌ها خودشان را از مردم جدا می‌دانند و فقط در انتخابات با ایجاد ترس به سراغ مردم می آیند، دولت داری بلد نیستند اما از رسانه ها خوب بهره می‌برند!

رائفی‌پور تاکید کرد: اصولگراها مردم داری بلد نیستند و وقت شناس نیستند. جوان‌گرایی در آن کمتر است و به دید امنیتی و تهدید محور به همه چیز می نگرد. 

وی در تعریف جریان سوم هم گفت: انقلابی کسی است که هم کشورش را دوست دارد و هم دینش را می خواهد، مردم را می فهمد و مقبولیت مردمی برایش اهمیت دارد.

۲۱۴۲۱۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1211226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    3 1
    آقا این قضیه بصیرت و تتلو چی شد؟