۲ نفر
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
قیمت ارز در بازارهای مختلف

 دلار تزریقی در صرافی‌های دولتی با کاهش قیمت ۱۹۰ هزار تومانی نسبت به صبح دیروز ۹ هزار و ۹۹۵ تومان ارزش گذاری شد و همچنین قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۹ هزار و ۹۰۵ تومان تعیین شد. 

 به گزارش خبرآنلاین، از ابتدای هفته پیش تاکنون نرخ ارز روند کاهشی یافته و امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۹ هزار و ۹۰۵ تومان، قیمت یورو را ۱۱ هزار و ۲۰۲ تومان و ۷ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۲ هزار ۷۱۴ تومان و ۷ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

قیمت خرید دلار در بانک های عامل نسبت به دیروز ۱۸۸ تومان، قیمت یورو ۲۱۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۲۳۷ تومان کاهش یافته است.

قیمت ۳۹ ارز دولتی ثابت ماند

بر اساس اعلام بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۳۹ ارز نسبت به روز گذشته ثابت ماند. نرخ هر دلار آمریکا در روز یکشنبه، بیست و پنجم آذرماه بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال ارزش گذاری شد. همچنین نرخ هر پوند انگلیس بدون تغییر ۵۲ هزار و ۸۷۱ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۴۹۸ ریال قیمت گذاری شد.

نرخ ارز دولتی

قیمت ارز در صرافی ملی 

صرافی ملی و قیمت ارز

قیمت دلار تزریقی در صرافی‌های دولتی با کاهش قیمت ۱۹۰ هزار تومانی نسبت به صبح دیروز ۹ هزار و ۹۹۵ تومان تعیین شده است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با کاهش ۱۸۰ تومانی نسبت به صبح دیروز با قیمت ۹  هزار و ۹۷۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با کاهش ۱۵۰ تومانی نسبت به صبح دیروز ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است؛ قیمت خرید یورو نیز با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به صبح دیروز در صرافی‌های دولتی ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است.

متقاضیان می توانند به ۵ صرافی دولتی در خیابان فردوسی  مراجعه کرده و با ارایه کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا خریداری و دریافت کنند.

قیمت ارز مسافرتی 

ارز مسافرتی + یورو و  دلار

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۱ هزار و ۵۳۰ تومان اعلام کرده اند. 

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی، یورو را با قیمت ۱۱ هزار و ۵۳۰ تومان و ۶ ریال به مسافران می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان می رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به دیروز ۲۱۹ تومان کاهش داشته است. 

مسافران برای دریافت ارز می توانند به شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، مراجعه کرده و و با ارایه  اسناد و مدارک خواسته شده برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

۲۲۳۲۲۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1213136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =