وعده لاریجانی به نمایندگان استان برای تامین ردیف بودجه آب اصفهان

مهر نوشت: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: وعده هایی برای تامین ردیف بودجه آب اصفهان از جانب رئیس مجلس داده شد اماتا عملی شدن این وعده استعفای نمایندگان در حالت مراعا (در انتظار) خواهد ماند.

حمیدرضا فولادگر در ارتباط با دیدار امروز نمایندگان استان اصفهان با  رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیرو استعفای نمایندگان استان و پیگیری هایی که انجام شد اعضای مجمع نمایندگان با دعوت رئیس مجلس پیش از ظهر امروز (دوشنبه) دیداری با آقای لاریجانی داشتند و نقطه  نظرات متفاوتی در این جلسه مطرح شد.

 وی ادامه داد: در این  جلسه نمایندگان استان اصفهان با تاکید بر ظلمی که در حق اصفهان شده بود، مشکلاتی که برای زاینده رود و ضایع شدن حق آبه داران پیش آمده بود را برای رئیس مجلس تبیین کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم ترین مسئله برای استان اصفهان تامین آب شرب مردم اصفهان است، تصریح  کرد: در بحث برنامه های کوتاه مدت که به بودجه امسال بر می گرددد، موضوع  آب شرب و  سامانه دوم آب آشامیدنی اصفهان مطرح است که با  حیات ۵ میلیون نفر از مردم  استان اصفهان سر و کار دارد.

پیگیر اجرای مصوبات  شواری عالی آب و احقاق حقوق کشاورزان خواهیم بود

وی ادامه داد: استعفای نمایندگان استان اصفهان به دلیل ضایع شدن حق مردم استان بود و رئیس مجلس درنهایت قول داد مسئله ردیف بودجه برای آب آشامیدنی را رفع کنند.

فولادگر تصریح کرد: اگر این وعده عملیاتی شود نمایندگان در بحث استعفای خود تجدید نظر  می کنند اما همچنان پیگیر اجرای مصوبات  شواری عالی آب و احقاق حقوق کشاورزان خواهیم بود ضمن اینکه تا عملی شدن این وعده استعفای نمایندگان در حالت مراعا (در انتظار) خواهد ماند.

در صورت ادامه بی توجهی مسئولان به رفع مشکلات آبی اصفهان بر استعفای خود می مانیم

فولاد گر ادامه داد : بحث آب شرب مهم ترین رکن برای نمایندگان است و رئیس مجلس نیز این  وعده  را دادند که مشکل بودجه آب  رفع شود اما در صورت ادامه بی توجهی ها به رفع مشکلات آبی اصفهان نمایندگان اصفهان روی استعفای خود باقی خواهند ماند.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس پیگیر موضوع استعفای نمایندگان بوده است، افزود: صبح دیروز از دفتر رئیس مجلس٬ نمایندگان برای مذاکره دعوت شدیم اما از آنجایی که با امام جمعه اصفهان جلسه داشتیم  حضور در جلسه رئیس مجلس برایمان  مقدور نبود اما امروز با دعوت مجدد برای صحبت و مذاکره به  دفتر علی لاریجانی رفتیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1213602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید NL ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    0 1
    سیاه بازی نمایندگان اصفهان و کوبیدن آخرین میخ بر تابوت کارون نیمه جان!؟؟؟؟ سلام بر ریزگرد های خوزستان سلام بر آب شرب گل آلود آبادن وخرمشهر!
  • US ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    0 1
    همه این ها باید اخراج بشوند،مجلس شده گرو کشی و برای کرسی نشوندن حرفهاشون مردم را هم تحریک می کنند،بی جهت نیست اینها لوله های اب شرب یزد را تخریب می کنند، مسبب همین ها هستند باید پول تعمییرات را هم از بودجه اصفهان کم کنند.