انار یلدا حداکثر ۱۳ هزار تومان/ هندوانه یلدا ۶۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان

مهر نوشت: رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به فراوانی عرضه انار و هندوانه در آستانه شب یلدا،گفت:قیمت انار بسته به کیفیت و فاکتور خرید آن در سطح شهر بین ٥ تا ١٣ هزارتومان است.

اسدالله کارگر با اشاره به آخرین وضعیت بازار میوه در آستانه شب یلدا اظهارداشت: عرضه انار در بازار به اندازه کافی است و هیچگونه کمبودی نداریم.

وی قیمت این میوه را در میدان مرکزی میوه و تره بار کیلویی بین ٤ هزارتومان تا ١٠ هزارتومان و در مغازه های سطح شهر با حداکثر ٣٥ درصد سود کیلویی بین ٥ هزارتومان تا ١٣ هزارتومان اعلام کرد.

انار یلدا

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: قیمت این میوه براساس کیفیت کالا و فاکتور خرید آن تعیین می شود.

وی عرضه مرکبات را نیز مطلوب توصیف کرد و افزود:قیمت موز نیز در میدان مرکزی کیلویی ٨ هزار و ٥٠٠ تومان، ٩ هزار و ٥٠٠ تومان تا ١١ هزارتومان است ضمن اینکه اعضای اتحادیه هنگام عرضه موز در سطح شهر سعی می کنند سودی روی آن دریافت نکنند.

کارگر با اشاره به اینکه در زمینه تولید و عرضه هندوانه نیز هیچ کمبودی وجود ندارد، ادامه داد: قیمت هندوانه انباری در میدان مرکزی کیلویی بین ٦٠٠ تا ٨٠٠ تومان، دزفولی بین ٨٠٠ تا ١٠٠٠ تومان و مینابی بین ١٨٠٠ تا ٢٢٠٠ تومان است.

وی قیمت سیب قرمز را نیز در میدان مرکزی کیلویی بین ٣ تا ٩ هزارتومان و در سطح شهر کیلویی بین ٤ تا ١٢ هزارتومان اعلام و اضافه کرد:همچنین قیمت سیب زرد در میدان مرکزی ٤ تا ٩ هزارتومان و در سطح شهر بین ٥ تا ١٢ هزارتومان است.

کارگر تصریح کرد: قیمت های اعلام شده تا تاریخ دوم دی است، مغازه داران حق عرضه میوه با قیمت هایی بیش از این را ندارند و در صورت تخلف برخورد جدی با آنان می شود.

۲۲۳۲۲۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1214138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =