تامین برق مصرفی ۷ دستگاه اجرایی استان از انرژی‌های تجدیدپذیر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: هفت دستگاه اجرایی در این استان برای تامین انرژی مورد نیاز خود به پنل‌های خورشیدی تجهیز شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حسن محمدی افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران تا پایان شهریور ماه امسال باید همه دستگاه‌های اجرایی ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق پنل‌های خورشیدی تامین می‌کردند که تاکنون هفت دستگاه در استان اردبیل این دستور العمل را اجرایی کرده اند.

محمدی بیان کرد: امروز دوران استفاده از سوخت‌های فسیلی به پایان رسیده و استفاده از انرژی‌های پاک از جمله انرژی خورشیدی یک ضرورت می‌باشد.


وی گران بودن سوخت‌های فسیلی، مقرون به صرفه بودن استفاده از انرژی خورشیدی، حفاظت از محیط زیست و رایگان بودن منبع عظیم خدادادی خورشید را از جمله علل استفاده از این انرژی برای تامین برق مورد نیاز عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود : عمل به ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی و نیز سیاست های کلی برنامه ششم توسعه و محیط زیست و تعهد کشور مان در کنفرانس جهانی آب و هوایی پاریس از دیگر اهداف بکار گیری انرژی تجدیدپذیر می باشد .

مهندی محمدی عنوان کرد : خوشبختانه طرح تامین برق مصرفی دستگاه ها با استفاده از انرژی های تجدید پذیر با پیگیری های به عمل آمده از استانداری و دستگاه های اجرایی استان در برخی از سازمان ها طبق جدول ذیل به اتمام رسیده و تعدادی ازدستگاه هانیز در آینده نزدیک تجهیزخواهند شد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1215471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =