رشد ۱۰۰ درصدی مراجعین کلینیک دندان‌پزشکی البرز

رئیس دانشکده دندانپزشکی البرز گفت: دخل و تصرفی در مبلغ دریافتی و درصد تخفیف برای مراجعین را نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین، امراله آبروش رئیس دانشکده دندانپزشکی استان البرز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دو خدمت در این دانشکده صورت می گیرد، گفت: یک خدمت در بحث آموزش و دیگری در بحث کلینیک ویژه و اساتید است.

به گفته وی در کلینیک ویژه و اساتید ۸۰ درصد درآمد به پزشکان پرداخت میشود.

آبروش تصریح کرد: از زمان شروع کار بنده هر ماه در یک زمان مشخصی درآمد پزشکان پرداخت شده است و در این زمینه هیچ عقب افتادگی حقوق پزشکان و کارمندان کلینیک را نداشتیم.

رئیس دانشکده دندانپزشکی استان البرز با بیان اینکه قبل از شروع کار بنده تعداد مراجعین بین ۱۰ تا ۱۵ در روز بود، افزود: در حال حاضر با توجه به افزایش تعداد پزشکان و امکانات پزشکی در زمینه دندانپزشکی تعداد مراجعین بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ بیمار رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پزشکان کلینیک تمام مواد را خودشان تهیه می کنند در نتیجه در بحث درآمد و درصد تخفیف برای مراجعین هیچ دخل و تصرفی نداریم اما در بعضی مواقع برای مراجعین بی بضاعت تا حد امکان پزشکان از سهم دستمزد خود را کم می کنند.

آبروش با تاکید بر اینکه تعرفه کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز نسبت به کلینیک های دندانپزشکی استان خیلی پایین است، اظهار داشت: در ماه های گذشته برخی پزشکان کلینیک درخواست افزایش تعرفه را داشتند که با توجه به اوضاع اقتصادی با این درخواست موافقت نکردیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1216505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =