مشکلات کتابخانه ‌های عمومی شهرستان مهدیشهربررسی شد

مشکلات کتابخانه ‌های عمومی شهرستان مهدیشهر با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  نورعلی غلامحسین نیا سماکوش، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان؛ سعید دهقانلو معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و محمدرضا خورسندی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهدیشهر با هدف بررسی مشکلات و ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی از کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهدیشهر بازدید کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ضمن قدردانی از کتابداران جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: کتابخانه ‌ها از ظرفیت خوبی برای برگزاری برنامه ‌های فرهنگی برخوردار هستند.

نورعلی غلامحسین نیا سماکوش نقش آموزش و پرورش را در نهادینه شدن فرهنگ مطالعه مهم خواند و افزود: کتابخانه‌ها

می توانندبا همکاری دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی  برنامه های فرهنگی متنوعی را در راستای توسعه کتاب و کتابخوانی و جذب مخاطبان برگزارکنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهدیشهر نیز با اشاره به این مطلب که در چهار کتابخانه عمومی این شهرستان قریب به ۸۰هزارنسخه کتاب و جود دارد گفت:قریب به چهار هزارو ۳۷۰نفرکتابخانه‌های این شهرستان هستند.

محمدرضا خورسندی از برگزاری  برنامه های متنوع  فرهنگی در کتابخانه‌ها خبر داد و افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی موجب جذب مخاطبان می شود.

شایان ذکر است: در این بازدید از کتابخانه‌های سلمان فارسی ، آیت الله کبیر شهمیرزادی و پیامبر اعظم (ص) بازدید و با کتابداران در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جذب مخاطبان گفتگو شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1216936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =