به‌دلیل بارش برف، راه ارتباطی ۴۲ روستا مسدود شد/ مدارس آذربایجان‌غربی تعطیل شد

بارش برف و کولاک در شهرهای مختلف استان آذربایجان‌غربی علاوه بر مسدود شدن راه ارتباطی ۴۲ روستا باعث تعطیلی مدارس چند شهر استان شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل استان گفت: بارش برف راه ارتباطی ۴۲ روستا در میاندوآب و خوی را مسدود کرده است.

وی ادامه داد: راه ۱۵ روستای میاندوآب در بخش باروق، راه ارتباطی ۱۷ روستا در منطقه الند بخش صفائیه خوی و ۱۰ روستا در بخش قطور خوی را مسدود شده است.

شکری اضافه کرد: با وجود بارشهای اخیر به همت و تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و انجام عملیات به موقع و سریع برف روبی و نمک پاشی این عزیزان کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: راه ارتباطی روستاهای مسیر یاستی کندی و مسیر قوروقچی نیز بدلیل بارش برف و کولاک مسدود شده و راهداران ۲ راهدارخانه قوروقچی و نختالو با استفاده از امکانات موجود برای بازگشایی مسیر این روستاها در سریع ترین زمان ممکن تلاش می کنند.

تعطیلی مدارس

همچنین آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه برودت هوا و بارش برف امروز شنبه ۹۷/۱۰/۸ تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی سلماس و خوی، مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول تعطیل و مدارس دوره دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر در چایپاره و کلیه مدارس واقع در مسیر دروازه منطقه آزاد تا چایپاره شهرستان شوط تعطیل هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =