برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت زیبایی‌های تبریز و ارتباطات اجتماعی

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت زیبایی های تبریز و ارتباطات اجتماعی مبتنی بر فرهنگ عمومی و شهروندی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علی مدبر با اعلام این خبر، گفت:  هنرمندان به عنوان قشر فرهیخته هر جامعه ای، می توانند توانمندی ها و کاستی های موجود را با زبان ظریف هنر بیان کرده و با تاثیری که بر مخاطب می گذارند، در جلب مشارکت آنان در امور اجتماعی هم موثر باشند.

وی افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همکاری با هنرمندان و استفاده از تجارب و توانمندی های این عزیزان را بخشی از وظایف خود می داند و در این راستا تا حدامکان، سعی در دعوت آنان به همکاری با سازمان دارد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مسابقه عکاسی پرداخت و اظهار داشت: بر این اساس سازمان تصمیم دارد مسابقه عکاسی را با محوریت "زیبایی های تبریز و رفتارهای اجتماعی مبتنی بر فرهنگ عمومی و شهروندی" برگزار نماید.

مدبر در خصوص شرایط شرکت در این مسابقه نیز گفت: هرشهروندی که آشنا به عکاسی باشد، می تواند موضوع زیبایی های طبیعی و تاریخی تبریز، فضاهای سبز شهری و خانگی،   ارتباطات و برخوردهای اجتماعی شهروندان با محوریت فرهنگ عمومی و شهروندی و مصادیق اصول شهروندی را انتخاب نموده و پس از تهیه عکس، آن را به سازمان ارسال کند.

وی ادامه داد: هرماه یک عکس به عنوان عکس منتخب ماه معرفی و از عکاس آن نیز تقدیر خواهدشد. در عین حال سازمان مجاز است از این عکس ها در مناسبت ها و موقعیت های مختلف، از جمله در بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده کند.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهری، زمان اغاز مسابقه عکاسی را، ۱۰ دی ماه اعلام کرد و از تمامی علاقمندان خواست در این دوره از مسابقه عکاسی، شرکت نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =