۱۳۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی لرستان دارای روشنایی است

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در حال حاضر ۱۳۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لرستان دارای روشنایی است که نگهداری از این تاسیسات، نیازمند مشارکت آحاد مردم است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حبیب جمشیدی با بیان این مطلب افزود: احداث و نگهداری از تاسیسات ایمنی راه برعهده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و علیرغم هزینه‌های بالایی که این اداره‌کل متحمل می‌شود در مواردی شاهد تخریب و سرقت این تاسیسات توسط افراد سودجو هستیم.

وی افزود: در سال جاری با حمایت‌های رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استاندار لرستان و همچنین همکاری دادستان مرکز استان برخورد قاطع با تخریب‌کنندگان صورت گرفته است اما نگهداری از تاسیسات روشنایی و تجهیزات ایمنی راه، نیازمند همکاری آحاد مردم است از این رو از مردم انتظار داریم درصورت مشاهده چنین مواردی، افراد خاطی را به پلیس معرفی کنند.

احداث روشنایی در طول ۱۹کیلومتر از راه‌های مواصلاتی در شهرستان‌ها

جمشیدی اظهار کرد: پروژه‌های احداث روشنایی در طول ۱۹کیلومتر از راه‌های مواصلاتی در شهرستان‌های الیگودرز،کوهدشت، دورود، پلدختر و خرم آباد با پیشرفت فیزیکی ۶۰درصد در حال اجرا است علاوه بر این در ۹نقطه پرتصادف نیز تیرهای روشنایی به صورت برج نوری در حال نصب است که تاثیر بسزایی در ایمنی و کاهش تصادفات بخصوص در نقاط و گردنه‌های مه‌گیر و برفگیر خواهد داشت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =