مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان: ۳۷۰۰ شغل در روستاهها ایجاد می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در فاز اول اشتغال روستایی ۳۷۰۰ شغل به وجود خواهد آمد که فعلا در حال دریافت تسهیلات یا ساخت و ساز هستند و برای رسیدن به اشتغال زایی باید مدتی بگذرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی آشتاب با اشاره به اینکه رشد و ارتقاء مهارت ها، تخصص ها و گسترش توانمندی های انسانی برای اشتغال مفید و موثر است اظهار کرد: جوانان باید به دنبال مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای خود باشند چراکه دولت تنها وظیفه تسهیل ‎گری را دارد.

وی با بیان اینکه دولت در راستای ایجاد شرایط، امکانات و زیرساخت ‎ ها باید کار کند، افزود: در این خصوص طرح ‎ های اشتغال روستایی، مشاغل خانگی، اشتغال فراگیر، رونق تولید و را در دست اقدام داریم.

 آشتاب با اشاره به اینکه در بحث فرهنگ کار باید نگاهمان را تغییر بدهیم، گفت: باید کار را فعالیت اقتصادی مشروع و قانونی عنوان کرد که ایجاد درآمد می ‎ کند و پشت میز نشستن نباید تعریف شود.

ایجاد ۳۷۰۰ اشتغال روستایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تاکید کرد: روی فرهنگ کار و پر کردن خلا اقتصاد و دانشگاه باید خیلی تلاش کرد و جدیت بیشتری داشت.

وی به طرح اشتغال فراگیر اشاره کرد و ادامه داد: پیش بینی می ‎ شود با بهره ‎ برداری از طرح ‎ هایی که موفق به عقد قرارداد شدند ۳۲۰۰ شغل ایجاد شود.

آشتاب بیان کرد: همچنین در فاز اول اشتغال روستایی ۳۷۰۰ شغل به وجود خواهد آمد که فعلا در حال دریافت تسهیلات یا ساخت و ساز هستند و برای رسیدن به اشتغال زایی باید مدتی بگذرد.

به گفته این مسئول نزدیک به ۷۰۰۰ شغل با این دو طرح ایجاد خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1218219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =