نمازجمعه نیازمند افرادی از جنس حاج‌علی‌اکبری

امیدواریم با حضور حجت الاسلام علی‌اکبری در نماز جمعه تهران فضای نماز جمعه از شرایط کنونی که استقبال قابل قبول و به جایی از آن نمی‌شود خارج شود.

علی سرلک

استقبال مردم از نمازجمعه به تامین توقعات آنها از فضای نماز جمعه به عنوان یک فضای آرام‌بخش و وحدت‌آفرین و درعین حال روشنگر برای تبیین معارف و توضیح اخلاقیات بازمی‌گردد، به نظر می‌رسد حجت الاسلام حاج‌علی اکبری با توجه به توانمندی‌های خوبی که دارند توان ایجاد چنین فضایی را خواهند داشت و عملکرد ایشان هر انسان منصفی را در اینکه انتخاب ایشان چشم انداز مثبت و روشنی خواهد داشت مجاب خواهد کرد.

امیدواریم با توجه به مسئولیت ایشان به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و امکان مدیریت ایشان فضای نماز جمعه از شرایط کنونی که استقبال قابل قبول و به جایی از آن نمی شود خارج شود.

نماز جمعه برآیند جریانات عمومی، سیاسی واخلاقی جامعه است که بخشی از نوسانات جامعه در آن بازتاب داده می شود بنابراین زمانی که امام جمعه فردی مسلط، توانمند، روشن بین، خوش‌بیان و خوش برخورد باشد به طورقطع در اقدامات دیگران موثر است. واقعیت آن است که این اتفاق باید زودتر می‌افتاد، بر این باورم که باید افراد دیگری از این جنس در تهران و شهرهای دیگر بکار گرفته شوند.

باید افرادی از جنس حجت الاسلام حاج‌علی اکبری که هم جوان بوده و هم زبان دنیا را می شناسند ضمن اینکه خطابه خوبی دارند در این مصادر قرار گیرند البته از بزرگان هم باید استفاده کرد اما هر چیزی به اندازه خود.

حجت الاسلام حاج‌علی اکبری هم در نوع پردازش مطالب، هم نوع‌آوری و هم واژه گزینی و واژه سازی بسیار خلاق و خوشبیان هستند، ضمن اینکه لحن، تن صدا، چهره و قامت جزو نقاط قوت ایشان است که امیدواریم در پی ویژگی های مثبت فوق شاهد اتفاقات خوبی در نماز جمعه تهران باشیم.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1218424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =