۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای رفع محرومیت ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به دهستان موگویی، منطقه بازفت و دهستان منج در چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ؛ مهرداد شریف پور افزود: شناسایی، بررسی شرایط و امکانات موجود در مناطق محروم و بهبود وضعیت زندگی ساکنان این مناطق از رویکردهای کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه ۱۵ روستای واقع در دهستان موگویی از محروم‌ترین مناطق شناسایی شده در استان هستند افزود: ۷۲۷ میلیون تومان برای تأمین لوازم ضروری زندگی به مددجویان دهستان موگویی در شهرستان کوهرنگ اختصاص یافته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان مطرح کرد: ۸۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در راستای کمک به پرداخت فرانشیز، رفع سوء تغذیه کودکان و کمک به امر ازدواج ساکنان منطقه اختصاص یافته است.

شریف پور با بیان اینکه کمک به ایجاد زمینه اشتغال مددجویان و افراد نیازمند از کارکردهای مهم و اساسی کمیته امداد است گفت: ۷۰۰ میلیون تومان وام اشتغال به متقاضیان در دهستان موگویی و ۳۵۰ میلیون تومان نیز به مددجویان منطقه بازفت پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکونی مقاوم توسط این نهاد با مصالح ساختمانی استاندارد احداث می‌شود عنوان کرد: یک میلیارد و ۶۲ میلیون تومان نیز به منطقه بازفت در شهرستان کوهرنگ و دهستان منج در شهرستان لردگان برای کمک به تعمیر، تکمیل، بازسازی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و حمام مددجویان این نهاد اختصاص یافته است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1218503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =