۲۲ زندانی توسط یک خیر خرم‌آبادی آزاد شدند

مدیرکل سازمان زندانهای لرستان گفت: در راستای طرح ملی کاهش جمعیت کیفری به همت یک خیر خرم آبادی و همکاری زندانهای لرستان و دادگستری استان ۲۲ نفر از زندانیان با همت یک خیر خرم آبادی آزاد شدند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رضا محمدی اصل گفت: این شخص خیر که نمی خواست نام او فاش گردد از خانواده های ذی نفوذ و قدیمی خرم آبادی می باشد که پس از مراجعه به دفتر مدیر کل زندانها و هماهنگی های بعمل آمده ،پس از واریز مبلغ مذکور توانست این کار بزرگ و خدا دوستانه را به نام خود رقم بزند بلکه در صالحات و باقیات خود ثبت و ضبط نماید.

تقدیر مدیرکل از خیرین
رضا محمدی اصل مدیر کل زندانهای لرستان ضمن قدردانی از این شخص وارسته تصریح کرد: بنده و همکارانم کلیه سعی و تلاش خود را بکار می بندیم تا از طرق مختلف و البته کاملا قانونی بتوانیم در راستای کاهش جمعیت کیفری از تراکم مددجویان کم کرده و زمینه بازگشت دوباره آنها را به جامعه مهیا کنیم و در این راه یکی از عناصری که به شدت نیاز به همکاری آنان داریم وجود خیرین می باشد.
محمدی اصل افزود: کسی که در راه خیر و کمک به هم نوع می تواند از مال و سرمایه خود و خانواده اش گذشته و آنرا انفاق نماید بدون شک از انسانهای نیک سرشت می باشد ، لذا ما دست یاری چنین افرادی را به گرمی فشرده و قدردان آنها هستیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1218663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =